44 תשובות
לא שאלתי אם שאלת.
"אבל אמרתי בכל זאת מה תעשה? תבכה?"
"אני לא עונה אני אומרת."
"לא עניתי"
אני לא מחכה שישאלו אני אומרת
אנונימי
הי אנונימית, היתי עונה: "אה, לא שמתי לב תודה על ההדגשה". אולי זה לא "קוטל" אותו אבל את שאלת איך עונים חכם, ואם את רוצה להיות החכמה האמיתית תשמרי על השלום בניכם. לא לפגוע, ולא לבזות אף אחד. גם אם אתם לא חברים וגם אם כן. פשוט להיות אדם טוב. זה הכי חכם לדעתי.
"גם אני לא"
לא שאלתי אם שאלת
אבל אני בדרך כלל אומרת מעניין לי את התחת
אבל אני בדרך כלל אומרת מעניין לי את התחת
לא אכפת לי
"אז למה אתה מקשיב"
"קפוץ לי"
אנונימית
אם את מנסה לענות חכם ומתנשא תעני בסימן שאלה (פשוט לכתוב '?').
אם לא יענו אז מי שכתב את זה יצא לא טוב.
אם הוא יענה שוב פעם משהו בסגנון תכתבי 'אחלה' או 'טוב' עם סימן שאלה או עם שתי נקודות.
אם מנסים לענות חכם ולעקוץ לא כותבים דברים ארוכים, זה יוצא סתם מתלהב.
אם לא יענו אז מי שכתב את זה יצא לא טוב.
אם הוא יענה שוב פעם משהו בסגנון תכתבי 'אחלה' או 'טוב' עם סימן שאלה או עם שתי נקודות.
אם מנסים לענות חכם ולעקוץ לא כותבים דברים ארוכים, זה יוצא סתם מתלהב.
אז למה הקשבת?
"גם אני לא שאלתי למה ההורים שלך יצרו אותך"
אנונימית
ובכל זאת אתה מקשיב
אנונימי
לא עניתי
מכפת ינגר
"לא אכפת לי"
אבל כדאי לך להקשיב
במקרים כאלה אני תמיד אומרת:"אם כל אחד בעולם היה מדבר רק בתור תגובה אף אחד לא היה מדבר."
שולחים את הסטיקר הענק של החתול עם הכיתוב "מחפש איזה ביצה זה מעניין לי יותר"
"ממתי השיחה הפכה לשאלה"
גם אני לא שאלתי אותך
"לא עניתי"
"אין בעיה, אז לא אענה"
אנונימי
תגידי לא דיברתי אלייך נשמה ~____~
גם אני לא
אז מה עשית? ענית?
אז מה עשית? ענית?
כמו שלא שאלת, אותי זה לא מעניין
לא ביקשתי שתשאל.
וזאת הסיבה שאתה מטומטם
זה לא ממש חכם אבל אני הייתי אומרת
תוב
תוב
או לומר "נפגעתי" אבל בצחוק
.כן מודעת,אם שאלת לא הייתי משתדלת אפילו לענות
מוזר זה היה נראה שכן
למה?
מה למה
לא למה את חושב שזה מעניין אותי
מה למה
לא למה את חושב שזה מעניין אותי
אנונימי
אני ממש אוהבת את התגובות פה
אני נועצת
אני נועצת
לא שאלת מה?
ואז כשהוא יכתוב לך "לא שאלתי אותך מה דעתך"
תכתבי לו "דעתי על מה?"
ואז כשהוא יכתוב לך "דעתך על הנעליים שקניתי (סתם דוגמא) אל תחפרי"
תכתבי לו "איזה נעליים קנית"
ואז כשהוא ישלח קישור לנעליים תכתבי לו "למה שלחת קישור של נעליים?"
זה לא יהיה מילה במילה כמו שכתבתי אבל זה יהיה מצחיק חחחחחח
ואז כשהוא יכתוב לך "לא שאלתי אותך מה דעתך"
תכתבי לו "דעתי על מה?"
ואז כשהוא יכתוב לך "דעתך על הנעליים שקניתי (סתם דוגמא) אל תחפרי"
תכתבי לו "איזה נעליים קנית"
ואז כשהוא ישלח קישור לנעליים תכתבי לו "למה שלחת קישור של נעליים?"
זה לא יהיה מילה במילה כמו שכתבתי אבל זה יהיה מצחיק חחחחחח
למה שולחים פה שאלות לאיך לקטול אנשים באמת
"שב בשקט מי דיבר אלייך בכלל"
אנונימית
אבל תגיד את האמת שחשבת על לשאול
סתום מי דיבר איתך ימעפן
"אתה חושב שאתה כזה חשוב שאני אענה על משהו רק אם תשאל", או אם זה לא בקטע מגעיל:"וואי צודק הגענו למסקנה חשובה" או משהו
סליחה, אשים לב להבא לדבר רק עם הרשות שלך.
"אז למה ענית לי?"