7 תשובות
תגידי / והאמת
וואו יש יותר מידי
אני אבחר ב "תתארו לכם". הוא שיר כלכך אופטימי והאמת שבתקופה הזו הוא מתאים בול.
^צודקת
נבראתי לך
גם תתארו לכם, היא לא יודעת מה עובר עליי, ואני גם די אוהבת את הבלדה על ברוך ג'מילי
או והמיסטיקנים הסיניים כמובן
טוב, הכל
גבר הולך לאיבוד
זה קשה לבחור
אני חושבת שאני גם אלך על ירח/תתארו לכם כי הם באמת חלק מהשירים הכי טובים שלו ~

הזמר הישראלי היחיד שאני שומעת (אבל בעיקר את הישנים יותר שלו)