27 תשובות
מ ב ו ט ל ת
שהיא כנראה לא תופיע יותר בישראל
וואלה, לא אוהבת אותה כמו שאהבתי
שואל השאלה:
^^אני בטוח שלא,
מה שהיא עשתה היה מגעיל ובכלל מיותר.
^^אני בטוח שלא,
מה שהיא עשתה היה מגעיל ובכלל מיותר.
מי זאת מדונה?
*זאת הגישה*
*זאת הגישה*
היא מעצבנת אבל עדיין יותר מעצבן שמשתמשים מזכירים בכל תשובה את הכינוי שלהם
שואל השאלה:
מדונה- זמרת
היא שמה סרטון באינסטה גזעני משהו שקשור לפלסטין.. וכולם מגיבים פלסטין/ישראל כמו במלחמה..
מדונה- זמרת
היא שמה סרטון באינסטה גזעני משהו שקשור לפלסטין.. וכולם מגיבים פלסטין/ישראל כמו במלחמה..
מה היא עשתה?
שואל השאלה:
שמה סרטון שקשור לפלסטין באינסטה וכותבת שפלסטין על המפה וחייבים מדינה לפלסטין.. וכל מיני דברים
שמה סרטון שקשור לפלסטין באינסטה וכותבת שפלסטין על המפה וחייבים מדינה לפלסטין.. וכל מיני דברים
זה ממש מעצבן
מה זה קשור אליה בכלל
ראיתי גם איזה מישהו שהעלה סרטון שכל מה שמראים בחדשות על פלסטין זה שהם רעים ומה שהם לא מראים זה היופי שלה ושם תמונות של ישראל
היו יותר כאלו שהגיבו את דגל ישראל אבל עדיין
וממתי פלסטין הייתה על המפה? רציני אף פעם לא ידעתי שהיא הייתה שם
מה זה קשור אליה בכלל
ראיתי גם איזה מישהו שהעלה סרטון שכל מה שמראים בחדשות על פלסטין זה שהם רעים ומה שהם לא מראים זה היופי שלה ושם תמונות של ישראל
היו יותר כאלו שהגיבו את דגל ישראל אבל עדיין
וממתי פלסטין הייתה על המפה? רציני אף פעם לא ידעתי שהיא הייתה שם
מאכזב ממש, אפילו שאני לא כזה מעריצה גדולה שלה בלי קשר
שואל השאלה:
אדם^^ כולם שם שמים דגלים של ישראל אבל גם שמים של פלסטין.. זה ממש מגעיל
אדם^^ כולם שם שמים דגלים של ישראל אבל גם שמים של פלסטין.. זה ממש מגעיל
מה קרה איתה?
שמעתי שקרה משהו, אבל מה?
אה... היא מזעזעת
yolo
איך אפשר לשים דגלים של משהו שלא קיים?
אולי התכוונת לדגלים של הרשות הפלסטינית?
שמעתי שקרה משהו, אבל מה?
אה... היא מזעזעת
yolo
איך אפשר לשים דגלים של משהו שלא קיים?
אולי התכוונת לדגלים של הרשות הפלסטינית?
וואלה אחרי שהיא עברה ניתוחים פלסטיים משהו במראה החיצוני ובאופי התכער.
אנונימית
שואל השאלה:
^^לא לא, יש דגלים של פלסטין או מדינות ערב..
אני חושב שזה של פלסטין.
^^לא לא, יש דגלים של פלסטין או מדינות ערב..
אני חושב שזה של פלסטין.
לא מאמינה שנתנו לה להופיע באירוויזיון עם קוואבו רק כדי שהיא תראה כמה דגלי פלסטין בשביל "השלום". מבוטלת מבחינתי וצריך להחרים את המוזיקה שלה.
שואל השאלה:
כן.. כל כך..
כן.. כל כך..
yolo
אז אני שואל, איך יכולים להיות דגלים של משהו שלא קיים???
אז אני שואל, איך יכולים להיות דגלים של משהו שלא קיים???
שהיא התחרפנה ממש בשנים האחרונות,היא הייתה מאוד קרובה ליהדות וגם תמכה בישראל,בשנים האחרונות היא התחרפנה (ולא רק בקטע של תמיכה בישראל)היא השתגעה .אבל עדיין השירים שלה מהאייטיז מדהימים.
שואל השאלה:
כי יש דגלים של פלסטין^^
כי יש דגלים של פלסטין^^
אחי היא השתגעה
אני לא מבין למה כולם מצפים כאילו יש לה רקדנים מוסלמים שהתגלו כתומכי בי די אס!! הם מכניסים לה שטויות למוח...
נגמרו הימים שהיא הייתה אסתר המלכה,לומדת קבלה,פותחת פה סיבוב הופעות ומתעטפת וככ מפרגנת,זאת לא אותה מדונה!!!
ואני מת על המוזיקה שלה,זה ככ הוריד....
נגמרו הימים שהיא הייתה אסתר המלכה,לומדת קבלה,פותחת פה סיבוב הופעות ומתעטפת וככ מפרגנת,זאת לא אותה מדונה!!!
ואני מת על המוזיקה שלה,זה ככ הוריד....
אני מאחל לה רק מיתה איטית ומייסרת
תגזים עוד קצת אחי^
לא. לה ולכל שונאי ישראל
^סבבה אחי
^מאה אחוז ששמעת שיר אחד שלה אבל לא ידעת שמדובר בה...
באותו הנושא: