11 תשובות
לא
לא נראה לי
לאא
נראלי שכן כי גלידת פיסטוק זה אחד הטעימים אבל השאלה אם הקרם טעים
טועמת.
בקינדר המקורי יש קרם אגוזי לוז. מצאתי חיקוי לקינדר שהקרם בו בטעם אגוזי פיסטוק וזה טעים רצח
אנונימי
כן, למה לא
כן פיסטוק זה החייםם
מי שמצאה חיקוי קינדר שבפנים יש קרם פיסטוק איפה??
שואל השאלה:
באיסטנבול.. וזה טעים רצח...
אנונימי
אה חחח