3 תשובות
אין לי שמץ של מושג אני לא ממש מבינה בזה,סורי
שואל השאלה:
למה קללה אבל
חלק בתגובות רשמו בגלל השואה והיו תגובות שדברו על סוסים וצוענים וכזה?..
אנונימית
השיר הוא שיר של מיי ליטל פוני ומוזכרת של המילה "ג'יפסי" וחלק מהאנשים אומרים שזאת קללה לרומנים וחלק אומרים שלא(אגב אם בסוף זאת כן אני מצטערת שאמרתי זה רק בשביל הסבר)