5 תשובות
את לא באמת יכולה לעשות כלום כרגע חוץ מלחכות, הם לא יתנו לך פשוט להכנס לשם. אני בטוח אבל שהיא תהיה בסדר
אני אסי אזר
לנשום עמוק ולקוות לטוב. לדבר עם חברה או עם קרוב משפחה (אחים נוספים או אבא), לחלוק את התחושות.
נסי להבין למה לא מאפשרים לך לראות אותה. היא במצב לא טוב, מחוברת לכל מיני מכשירים וצינורות. בנוסף, אני מניחה שהצוות הרפואי איתה והם לא רוצים שיפריעו להם בעבודה. ובצדק כמובן.
מזל טוב לרגל לידת האחיות הקטנות!
בעזרת ה' הכל יהיה בסדר! מזל טוב!
מקווה שהכל בסדר... תעדכני
אוי מקווה לטוב בישבילך.
מה שלום אמא שלך?