4 תשובות
כנראה שלא העלו לך אותו עדיין
אנונימי
שואל השאלה:
אני עושה 4 יחידות
אני סיימתי יב
אני עושה 4 יחידות
אני סיימתי יב
גם לי לא מופיע הציון של d, אני חושב שזה הציון של י', של הערכה החילופית. אתה זוכר את הציון של ה-30%?
שואל השאלה:
כן זה זה אני חושב, ואני לא זוכר.
כן זה זה אני חושב, ואני לא זוכר.
באותו הנושא: