6 תשובות
בגלל שאת צד שלישי אז בעיקרון לא,אבל אם את רוצה להכנס כדי לא לקחת סיכונים זה סבבה
לא
בעיקרון לא. כי זה כבר צד שלישי ❤
לפי הכללים לא. רק אם נשלחת אליך הודעה ממשרד הבריאות.
כן :/
באותו הנושא: