התחברות
הרשמה
אני מכין עוגיות אמסטרדם, מה לעשות? המשך בפירוט
והכנתי את הבצק הכל הולך סבבה, אמרו לשים שעה במקרר עם ניילון נצמד בקערת נרוסטה, שמתי.
אחרי 20 ומשהו דקות אני רואה שהבצק שלי הוא לא כל כך יציב ודי עיסתי,
מה לעשות?
במתכון הוא צריך להיות בצק שאפשר לעבוד איתו והוא לא עיסה
21 ביולי 2020, 17:11
עוגיות
מאפים
2 תשובות
תשים עוד במקרר
ע
ערגלית דבש
עוד זמן במקרר/מקפיא
ז
זו שמתחתיי
באותו הנושא:
איפה מוכרים עוגיות אמסטרדם? יש בקריות?
מתכון לעוגיות ממש טעימות / עוגיות אמסטרדם ?
מה הקטע של העוגיות אמסטרדם האלה?
למה כולם קוראים לעוגיות האלו עוגיות אמסטרדם? זה שהן נפוצות באמסטרדם הופך אותן לעוגיות אמסטרדם?
רני מתחילה לעבוד ב16 חשבתי להכין עוגיות אמסטרדם משעמם לע וראיתי מתכונים מיותר או לא להכין?
הכנתי עוגיות אמסטרדם
טעמתם פעם עוגיית אמסטרדם באמסטרדם? מה הטעם?
מה עדיף עכשיו ניוקי עם שמנת פטריות או תותים ועוגיות אמסטרדם?
מתכון לעוגיות אמסטרדם שבאמת יוצא טעים?
מה אתם אומרים? להכין עוגיות אמסטרדם עכשיו לפסטיגל או לוותר?
מותר להביא עוגיות חשיש מאמסטרדם לארץ?