7 תשובות
את במשקל תקין.
את יכולה בבקשה לפנות אליי בפרטי?
אל תלכי
את במשקל תקין את לא צריכה
שואל השאלה:
כדי לרזות...
כדי לרזות...
אנונימית
תבקשי מהם עזרה גם בלמצוא מישהו
למה את רוצה ללכת?
באותו הנושא: