7 תשובות
זכרים ונקבות
טוב אבשלום קור
טוב אבשלום קור
לא בהכרח
כן לגמרי
אם היא כותבת 'זכרים' אז כן.
אנונימי
לא
בסופו של דבר כולנו מושפעים מהחברה, אפילו וגם דווקא שאנחנו אומרים שאנחנו לא מושפעים מהחברה.
אם התכוונת למישהי שלא נותנת לחברה להגדיר מי היא ומה שהיא שווה, אז כן ואפילו רצוי בשבילי (:
אם התכוונת למישהי שלא נותנת לחברה להגדיר מי היא ומה שהיא שווה, אז כן ואפילו רצוי בשבילי (:
אנונימי
נקבה? לול
אנונימית
באותו הנושא: