5 תשובות
זו זכותך המלאה ומי שיגיד שזה של בנים או חרא כזה אז הוא צריך להבין שאין דבר כזה "לבנים/לבנות" מי שנהנה לעשות משו שיעשה אותו
שאת שיא המאגניבה
כדורגל זה קול וסקייטבורד זה הכי מאגניב שיש!
מי שירד עלייך בגלל דברים שאת אוהבת לעשות לא שווה שתהיי חסרת בטחון בגללו בכלל
כדורגל זה קול וסקייטבורד זה הכי מאגניב שיש!
מי שירד עלייך בגלל דברים שאת אוהבת לעשות לא שווה שתהיי חסרת בטחון בגללו בכלל
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימית
אני כמוך תאמת מי שיקרא לך תום בוי או משהו כזה סתם ילדותי... זה הכי טוב להיות כזאת את לא מאלה ששמות בגיל 13 טונות של איפור ובוכות משריטה
גם אני אוהבת כדורגל ותשימו זיין על כל מה שאומרים תעשי מה שאת אוהבת