4 תשובות
מידות החזייה זה חרטא אני הייתי c כל חיי פתאום קניתי חזיות מידה e את צריכה פשוט למדוד ולראות, יכול להיות שזה בגלל הפושאפ גם
אנונימית
תקני מידה אחרי כי אם הפטמות יוצאות סימן שהקאפ קטן מידי
או שקנית חזייה שהקאפ שלה לא מכסה לך מספיק את החזה, או שאת צריכה מידה גדולה יותר
כדאי לבקש עזרה ממוכרת/אמא שיעזרו לך לבחור חזייה ומידה מתאימה
אני הפסקתי להסתכל על המידה שכתובה אני קונה מה שפשוט נוח לי ונראה טוב. בכל חנות המידה שונה אז אל תסתכלי על זה תתרכזי באם זה נוח
אנונימית