7 תשובות
אני מאמינה באלוקים כי זאת הדרך שחונכתי בה, וגם כשגדלתי שמתי לב שוואלה, כל ההלכות וכל המצוות האלה רק סוללות לי את החיים טוב יותר, אז מי שציווה אותן בטח מבין על מה הוא מדבר :)
אני מאמינה באלוקים כי מה עוד הגיוני? שמעו ששום דבר לא הגיוני, הטענות של אתאיסטים לא מספקות כי החומר הזה לא יכל פשוט "להחליט" ליצור עולם ויקום נכון?
אין משהו אחר רק אלוקים אחד.
בנוסף לזה אני מרגישה אותו, תמיד גדלתי בבית מאמין וככה חונכתי ואני אוהבת את האמונה, אני פשוט מרגישה אותה היא אמיתית! קרה לי הרבה פעמים כבר שממש הרגשתי את השם פיזית סוג של..
הוכחות בתנך? יציאת מצרים, הבטחת הארת לאברהם אבינו שנחזור לארץ הזאת ותראי אותנו אחרי 2000 שנות גלות באמת חזרנו לפה, את חושבת שסתם אנשים מפעם פעם יכלו לדעת דבר כזה? ויש עוד הרבה דוגמאות שכרגע לא ממש עולות
לי לראש, ומעמד הר סיני שבו הקב"ה התגלה לעיני מליוני אנשים, את חושבת שהם פשוט היו ממציאים את זה? הרבה אומרים בני באדם המציאו את אלוקים כדי שיהיה משהו המאחז בו שקשה, אני מתנגדת לזה ממש, כי אם לבני האדם היה צורך להמציא דבר כזה כמו אלוקים למה שהם ימציאו בנוסף 613 מצוות שצריך לקיים? ואת כל הדברים בדת? הם יכלו פשוט להמציא אלוקים וזהו שאין כל כל מחוייבות ולהגיד "הוא למיד יעזור לכם" אז למה שהם יעשו ככה עם כל המצוות והמחויבויות? כי זה לא סתם זה באמת קרה.. למה שאב יעביר לבנו מסורת שקר שהוא יודע שהוא לא היה במעמד כזה?
זה למה אני מאמינה בגדןל
לפעמים זה פשוט כיף להאמין שיש משהו גדול יותר מאיתנו... להאמין שיש ניסים וזה...
לפעמים זה פשוט כיף להאמין שאין מישהו גדול יותר מאיתנו... להאמין שאין ניסים, אין דין ואין דיין...
אנונימי
החייזר הזה"?
אנונימית למה רשמת החייזר הזה?
אנונימית
אה חחחחחח אני מתה
לא הבנתי למה את קוראת לו החייזר
וכיאלו בלבלת אותי רצח כי מצד אחד כל ההודעה התרשמתי שאת בן אדם מאמין מאוד ואז הגיע החייזר ואכלתי סרטים למה בן אדם מאמין קורא לה' חייזר? אמרתי אולי פספסתי משהו, קראתי לא טוב, איזה מילה שאני לא מכירה, כוונה למשהו אחר בכלל.
חחח
אנונימית
חחחחחחחח את טובה
עשית לי את היום
אנונימית