9 תשובות
58 נשמע רזה מאוד, אני 180 והייתי 56
זה משקל די תקין אבל רזה
60-65.
הכוונה זה רזה מאוד אבל תקין, לא תת משקל
שואל השאלה:
אבל אני לא נראת מקל כאילו יש לי ירכיים ותחת די גדולים הם מחוטבים אבל לא בקטע של שריר בולט פשוט יש במה לתפוס אם רוצים זה הגיוני ?
אבל אני לא נראת מקל כאילו יש לי ירכיים ותחת די גדולים הם מחוטבים אבל לא בקטע של שריר בולט פשוט יש במה לתפוס אם רוצים זה הגיוני ?
כן כן זה בסדר אני גם הייתי ככה
אני קצת יותר גבוהה שוקלת 60 ואני גם לא מקל
אני בערך בגובה שלך ושוקלת 51, זה תקין אבל פחות מזה זה לא, אם את מרגישה שאת ממש מעל או ממש מתחת ממליצה לך לדבר עם דיאטנית או רופאה, היא תדע לעזור :)
שואל השאלה:
לא לא אני נמצאת בחיטוב לכן אני שואלת עד איזה משקל זה תקין לרדת
לא לא אני נמצאת בחיטוב לכן אני שואלת עד איזה משקל זה תקין לרדת
באותו הנושא: