התחברות הרשמה

מתי מחזירים תשובה לתיאוריה של בית ספר?

באלי כבר לראות אם עברתי כי הלך לי ממש טוב אבל הגשתי מהר מדי(תוך 2 דקות)
22 ביולי 2020, 21:03
תיאוריה לנהיגה    
תשובה אחת
שבוע בערך
M
Me, myself and I
באותו הנושא:
אחרי כמה זמן מחזירים תשובה לתיאוריה?
למה כולם מתייחסים למסיונרים נוצרים כאילו הם היטלרים, אבל מחזירים בתשובה הם אנשים טובים?
כשעושים לכם מינוס בתשובה ולדעתכם זה לא מוצדק אתם מחזירים לעצמכם פלוס?
כמה זמן יקח להם להביא תשובות לתיאוריה שהייתה היום?
כאשר אנשים רושמים בקיר תודותכם. אתם מחזירים תשובה?
אתם מחזירים תשובה לכל מי שכותב לכם משהו בקיר התודות?
הגיוני שכבר נמאס לי לראות בפיד בפייסבוק סרטונים של מחזירים בתשובה
תוך כמה זמן מחזירים תשובות לבדיקת דם?
תוך כמה זמן יש תשובות לתיאוריה?
מתי התשובות לתיאוריה דרך בית ספר לדעתכם?
מתי מדא מחזירים תשובות לראיון ??ומי שעשה את הראיון למדא ביום שישי שעבר בראשל"צ קיבלתם תשובות ??