4 תשובות
לא. אם היית מודיעה ברגע שהביאו לך את הציון אז כן יכלת לא להגיע אבל הבגרות מחר ואת חייבת להודיע לפני
תקשיבי פשוט תעשי זה סהכ שעה מהזמן שלך וגם אם תקבלי נמוך יותר הציון שנקבע זה הגבוה .
זה ממש לא נכון, חברה שלי נרשמה מתישהו למועד ב ולא הגעתי, היא הייתה צריכה להודיע אבל לא ידעה ולא עשו לה כלום..
פשוט אל תגיעי