4 תשובות
אני אישית קיבלתי אחרי חודש וחצי.
כי התגייסתי באמצע חודש שלפניו, והמשכורת נכנסה כחודש וחצי, ב1 לחודש את תקבלי משכרות
כי התגייסתי באמצע חודש שלפניו, והמשכורת נכנסה כחודש וחצי, ב1 לחודש את תקבלי משכרות
אנונימית
שואל השאלה:
מה חודש וחצי. אחרי חודש וחצי מתחילים לקבל שכר?
מה חודש וחצי. אחרי חודש וחצי מתחילים לקבל שכר?
אנונימית
חודש וחצי
אנונימית
כל ה1 לחודש
או שתקבלי משכורת חלקית בחודש הראשון שלך, או שתקבלי בחודש השני את המשכורת שמגיעה לך גם מהחודש הראשון.
נגיד אני התגייסתי בסוף דצמבר, לא קיבלתי משכורת בראשון לינואר
קיבלתי בראשון לפברואר את כל המשוערת שמגיעה לי
או שתקבלי משכורת חלקית בחודש הראשון שלך, או שתקבלי בחודש השני את המשכורת שמגיעה לך גם מהחודש הראשון.
נגיד אני התגייסתי בסוף דצמבר, לא קיבלתי משכורת בראשון לינואר
קיבלתי בראשון לפברואר את כל המשוערת שמגיעה לי
באותו הנושא: