11 תשובות
לא , אני מפחדת מהזרקות
לא
בעיניי זה מוסיף ליופי באיזושהי צורה
אם אני ירגיש שאני רוצה כן למה לא
אם אני ירגיש ממש לא בנוח איתם ואני יוכל לעשות אני יעשה
אולי ממש קצת אם הקמטים יהיו ממש עמוקים
ייתר מידי בוטוקס זה נראה טיפה מפחיג
אני מקווה שאני לא יגיע בכלל לגיל שיהיה לי קמטים
לא נראה לי, זה נראה מוזר ואני מפחדת ממחטים.
אני לא יודעת, תלוי בהמון דברים. אם זה יגרום לי להרגיש יותר טוב ואני אהיה שלמה אם ההחלטה ואני באמת אזדקק לזה, אז כן.
אבל לא הרבה, כי אז זה יהיה מלחיץ
אנונימית