6 תשובות
זה לא הרבה מבחינת פחממות
אם את רוצה לוותר על משהו הייתי מוותרת על ארטיק וממירה את זה לפחממה שמתפרקת יותר לאט
בהצלחה!
אם את רוצה לוותר על משהו הייתי מוותרת על ארטיק וממירה את זה לפחממה שמתפרקת יותר לאט
בהצלחה!
זה לא הרבה אל תדאגי בהצלחה
זה נוראי ומסוכן
לא זה די קצת
זה לא הרבה
לא זה לא הרבה בכלל
אני גם בדיאטה אבל אני אוכלת ארוחה ביום וכמה נשנושים וזהו
זה בסדר
אני גם בדיאטה אבל אני אוכלת ארוחה ביום וכמה נשנושים וזהו
זה בסדר