7 תשובות
ואו כן
כןן מבאס
האמת שלא , אם מישהו לא רוצה אותי אני אפסיק להתעניין בו ..יש לי מגננה מסוימת כזאת .
שואל השאלה:
איך מפסיקים את הלופ הזה? מה גורם לו לקרות?
אין הגיון בכל הדבר הזה..
אנונימית
כן ממש באסה, פשוט אותו זמן שלוקח לחבב מישהו לוקח להתייאש ממנו
אולי תנסי תהיות איתו אפילו שאת לא מעוניינת ממש ואולי זה יצליח.
רק קחי בחשבון שאני סתם מציע זה לא בדוק...
שואל השאלה:
זהו.. שהפעם זה ההפך.
העניין הוא, שזה לא שלא הייתי מעוניינת.
לא ידעתי שהוא מעוניין.
ועד שהיה לי את האומץ לבדוק הוא מבחינתו כבר לא..
אין הפרשי זמן גדולים אגב.. עד לפני חודש הוא היה בעניין, כבר תקופה ארוכה שהוא בעניין.
ועכשיו כשבאתי גלויות, הוא לא.

זה איזה קטע כזה..? שאם זה לא ברור והיא לא גלוייה אז אני רוצה אותה, אבל אם היא אמיתית ומעוניינת בי, אז אני לא רוצה?
בואו תסבירו לי את התופעה הזאת
אנונימית