3 תשובות
נראלי לא
אם את חושבת שהלך לך טוב לדעתי אין צורך לגשת למועד ב. אבל גם במילא בוחרים את הציון הגבוה אז מה שאת חושבת לנכון.
אם הלך לך טוב וגם לפי התשובות הסופיות זה טוב, לא
אנונימית
באותו הנושא: