התחברות הרשמה

טסט בשעה 13:45 זה סבבה או שזה שעה בעייתית?

23 ביולי 2020, 17:41
טסטרשיון נהיגהנהיגה    
5 תשובות
ממש סבבה
ג
ג'וּק בְּרֵיחַ לָבֶנְדֶּר
נראלי זה תלוי במיקום. אבל בכללי סבבה.
אנונימית
שעה טילל
ל
לילית67543178
כן בטח, צריך להיות לך נוח אחרי הכל..
C
Cloud muffin
תלוי איםה את עושה את הטסט
ד
דובון אכפת לי;)
באותו הנושא:
ללכת לבית קפה בשעה כזאת עם חברה טובה זה סבבה?
טסט בשעה 15:15 זה סבבה נראה לכם?
אכלתי 400 קלוריות זה סבבה שאני אעשה ספורט במשך לפחות חצי שעה-שעה?
זה סבבה לבוא ביום הראשון בשעה שמונה ?
30 שח לשעה בבייביסיטר על שני ילדים קטנים (בשעות האלה הם ישנים) זה סבבה נכון?
7 שעות שינה לנערה בת 14 וחצי זה סבבה?
טסט בשעה 11 בצהריים זה סבבה?
זה סבבה להכין פסטה בשעה הזאת?
בשעה קבלתי 14 פרחים זה סבבה?
אכלתי תבשיל עם נקניקיות בשעה 7 בערב (קצת לפני סיימתי כבר) סבבה לאכול עכשיו חלב נכון?
לעלות תמונה בשעה הזאת זה סבבה?