התחברות
הרשמה
אני יכולה להיות רשומה למועד ב בבגרות ולא להגיע, כן?
23 ביולי 2020, 18:21
בגרות
ציונים
בחינות בגרות
בגרויות
3 תשובות
כן
b
babygirl for u
כן. בכיתה שאני הייתי היום בבחינת בגרות היינו צריכים להיות עשרים תלמידים, אני ועוד מישהי היחידות שהגיעו.
L
Lizzie
כן.
A
Although
באותו הנושא:
אם קיבלתי 80 בבגרות באנגלית,אני עדיין יכולה לגשת למועד ב?
ללכת לבגרות היום ולא להיות מרוכזת או לגשת למועד ב?
אם במועד א' קיבלתי 95 בבגרות ובמועד ב' קיבלתי חשד להעתקה (המשך בפירוט)
איך לדעת אם אני רשום למועד ב של הבגרות במתמטיקה?
איפה אני יכולה להרשם למועד ב בבגרות במתמטיקה?
קיבלתי 94 בבגרות במתמטיקה וראיתי באתר שאני רשומה למועד ב, רושמים את כולם למועד ב גם אם הציון שלהם טוב? ולמה רשמו אותי?
אם מועד א בבגרות היה קל אז מועד ב יהיה קשה? או שגם מועד ב יכול להיות קל?
אם קיבלתי בבגרות מסויימת ציון נמוך אך לא נכשל אני יכול לגשת למועד ב'?
יכול להיות שאוטומטית לא יבדקו לי את הבגרות במתמטיקה כי לא נרשמתי למועד ב?
אם לא ניגשתי למועד א' בבגרות אפשר לגשת למועד ב'?
אם נכשלים בבגרות ולא נרשמים למועד ב עדיין יעשו לי מועד ב?