21 תשובות
זה ממש מרגיש כמו שטיפת מוח
מסכימה, לא מאמינה שזה קיים
אנשים מתים וחולים מהקורונה הזאת, ואתם אומרים שזה זיוף?
שואל השאלה:
ח
ח
^ אנשים לא מתים מהקורונה הורגים אותם או שלוקחים אנשים שמתו השנה ואומרים כאילו זה מהקורונה
שואל השאלה:
לא התכוונו לזה התכוונו שפתאום בה מחלה שהורגת תעולם
לא התכוונו לזה התכוונו שפתאום בה מחלה שהורגת תעולם
אני מאמינה שזה קיים, אבל לא מסוכן לאנשים שלא בקבוצת סיכון. עובדה שחמישים אחוז מהחולים אסימפטומתים
אתם יודעים שכל מי שיש לו מחלה והוא מת ממנה אומרים שזה קורונה?
לא כל החולים באמת מתים מה"וירוס" הזה
תקראו קצת באינטרנט, תפתחו את העיניים
הם מנסים לדלל את האוכלוסיה
לא כל החולים באמת מתים מה"וירוס" הזה
תקראו קצת באינטרנט, תפתחו את העיניים
הם מנסים לדלל את האוכלוסיה
נועם~
זה לא כל העולם זה סין, יש דבר כזה שנקרא פיצוץ אוכלוסין
אתה יודע כמה אנשים יש שם? מיליוני אנשים אם לא, מיליארדים אנשים
הסיבה שהמציאו את זה היא בגלל שהם מנסים לדלל את האוכלוסיה בגלל שיש מחסור באוכל ומים.
מדללים ככה שיהיו פחות אנשים וככה כל מי שמת אומרים שזה מהוירוס הזה.
אני באמת מציעה לך לקרוא קצת
זה לא קונספירציה גם אם תרצה שזה יהיה. זה אמיתי
זה לא כל העולם זה סין, יש דבר כזה שנקרא פיצוץ אוכלוסין
אתה יודע כמה אנשים יש שם? מיליוני אנשים אם לא, מיליארדים אנשים
הסיבה שהמציאו את זה היא בגלל שהם מנסים לדלל את האוכלוסיה בגלל שיש מחסור באוכל ומים.
מדללים ככה שיהיו פחות אנשים וככה כל מי שמת אומרים שזה מהוירוס הזה.
אני באמת מציעה לך לקרוא קצת
זה לא קונספירציה גם אם תרצה שזה יהיה. זה אמיתי
הקורונה אמיתית
אבל בהחלט עשו שטיפת מוח
אנשים חושבים שהקורונה זה מינימום מגפה
במגפה מתים מאות אלפים ביום
הקורונה זה וירוס חלש
שמספיק לשמור על ההנחיות כמו שצריך וזה יתמוגג
רק חבל שלישראלים קשה להקשיב
אם אנשים היו הולכים ברחוב עם מסכות (ולא, לשים מסכה רק על הפה זה לא עוזר צריך גם על האף) ולשמור שני מטר
וזהו
לא צריך יותר מזה
אני לא מבינה איך הפכו את זה לביג דיל
מספיק להסתכל על המספרים בשביל לראות ששפעת עונתית רגילה יותר חזקה מהקורונה
אבל בהחלט עשו שטיפת מוח
אנשים חושבים שהקורונה זה מינימום מגפה
במגפה מתים מאות אלפים ביום
הקורונה זה וירוס חלש
שמספיק לשמור על ההנחיות כמו שצריך וזה יתמוגג
רק חבל שלישראלים קשה להקשיב
אם אנשים היו הולכים ברחוב עם מסכות (ולא, לשים מסכה רק על הפה זה לא עוזר צריך גם על האף) ולשמור שני מטר
וזהו
לא צריך יותר מזה
אני לא מבינה איך הפכו את זה לביג דיל
מספיק להסתכל על המספרים בשביל לראות ששפעת עונתית רגילה יותר חזקה מהקורונה
סין זאת מדינה דיקטטורית
הגיוני שהם הפיצו את זה
לא המציאו את זה מהאוויר, לא מישהו החליט זה בטח הסינים האלה.
באמת יש חשש שסין הפיצו את זה
הגיוני שהם הפיצו את זה
לא המציאו את זה מהאוויר, לא מישהו החליט זה בטח הסינים האלה.
באמת יש חשש שסין הפיצו את זה
חד משמעית. קורונה זה שפעת ותו לא זה רק קצת יותר מדבק אבל זהו.
כל אלו שמתו מקורונה אלו אנשים עם מחלות רקע או מבוגרים ממש, כאילו בואו אם חולה סרטן סופני יקבל שפעת רגילה הוא ימות מזה, גם איש מבוגר שיחטוף שפעת רגילה יכול למות מזה.
האנשים הצעירים שאין להם מחלות רקע נדבקים, מבלים במלונות קורונה ואז מבריאים.
סתם מגזימים עם זה...
כל אלו שמתו מקורונה אלו אנשים עם מחלות רקע או מבוגרים ממש, כאילו בואו אם חולה סרטן סופני יקבל שפעת רגילה הוא ימות מזה, גם איש מבוגר שיחטוף שפעת רגילה יכול למות מזה.
האנשים הצעירים שאין להם מחלות רקע נדבקים, מבלים במלונות קורונה ואז מבריאים.
סתם מגזימים עם זה...
זה לא רק שפעת אנשים.
ילדה משועממת, wtf
אנונימית
גם אתם חושבים שזה מתיחה של 1 באפריל אבל אחרי זה נמשך יותר מדיי זמן אז החליטו לזרום עם זה... אבל לצערנו פוליטיקאים כי הם אנשים קשים ואין להם זמן לשטויות אבל הם שקרנים אז לכו תדעו.
אני חושבת שכל התיאריות האלה קצת מוגזמות ממש ,זה בכל העולם אנשים ,אני לא חושבת שזו איזו תוכנית לדלל את כולם או לשלוט בנו.. פשוט זה גורם לחרדה פה ומקרי הדבקות בגלל חוסר זהירות פה .אני לא משחקת בגורל בגלל כל תיאורית האלה .לרוע המזל אנשים לא לוקחים את זה ברצינות פה כלומר אתם רוצים לחזור לשגרה מהר אז תעשו מה שאמרו ,לכו עם מסכה. בגלל חוסר זהירות הזה, יש יותר הדבקות ובעיות..
אנונימי^^, אל תנסה לדבר איתם בהיגיון, די ברור שזה דבר שאין ל98% מהאנשים באתר:)
ולשאלה, לא, אני ממש לא חושבת שעשו לנו שטיפת מוח.
ולשאלה, לא, אני ממש לא חושבת שעשו לנו שטיפת מוח.
ואת בדוק לא חלק מה98% האלה הא?
אנונימית
ברור שתרגישי לא טוב אם את חולה בקורונה
חלית פעם במחלה והרגשת מצויין?
זה בדיוק הקטע של מחלה...
זה לא משנה את העובדה שזה וירוס חלש והוא פחות חזק משפעת רגילה
חלית פעם במחלה והרגשת מצויין?
זה בדיוק הקטע של מחלה...
זה לא משנה את העובדה שזה וירוס חלש והוא פחות חזק משפעת רגילה
פשוט במקום ללכת לים ולמסעדות ולחברים
תשארו בבית וזהו זה יגמר
ואם אתם כן יוצאים, שזה סבבה
אולי תשימו מסכה ותשמרו שני מטר?
חשבתם על זה
לשים מסכה זה אומר גם על הפה וגם על האף אל תשחקו משחקים
לא נוח
אתם חושבים שלי זה נוח?
אבל זה לא נוח וזה לא נוח
גם קורונה זה לא נוח
אם במקום להתלונן הייתם שמים את זה לפני חודשיים
למרות שזה לא נוח
היום לא הייתם צריכים לשים מסכה
ושני מטר זה אומר בלי חיבוקים עם חברים שלא ראיתם יומיים
תשארו בבית וזהו זה יגמר
ואם אתם כן יוצאים, שזה סבבה
אולי תשימו מסכה ותשמרו שני מטר?
חשבתם על זה
לשים מסכה זה אומר גם על הפה וגם על האף אל תשחקו משחקים
לא נוח
אתם חושבים שלי זה נוח?
אבל זה לא נוח וזה לא נוח
גם קורונה זה לא נוח
אם במקום להתלונן הייתם שמים את זה לפני חודשיים
למרות שזה לא נוח
היום לא הייתם צריכים לשים מסכה
ושני מטר זה אומר בלי חיבוקים עם חברים שלא ראיתם יומיים
שואל השאלה:
אתם כותבים מגילות
אתם כותבים מגילות
באותו הנושא: