3 תשובות
עשיתי ואני לא מתחרטת על זה
השיער שלי לא היה מתולתל אבל הוא היה גלי וממש נפוח
שני החסרונות היחידים הם שיש יותר נשירה ממה שהיה לפני ההחלקה וצריך לחפוף אחרי כל יומיים-שלושה כי השיער נהיה שומני מאוד מהר.
אבל בגדול השיער נראה ממש יפה.
עשיתי החלקה אורגנית ככה שהשיער חוזר לעצמו אחרי חצי שנה אז הכל בסדר..
אני עשיתי החלקה ואני לא מתחרטת לרגע זה ממש שווה לדעתי
אל תחליקי, כנראה זה כי את לא מטפלת בשיער שלך כמו שצריך
אנונימי