7 תשובות
עדיף שלא.. תאכלי משהו אחר
תקבלי מכות.
חחח סתם לא נראלי יקרה משהו
היא תהיה כזאתי קשה יבשה
עדיף שלא תאכלי פרי או ירק או טוסט או לחם עם ממרח יש כל כך הרבה אופציות למה במבה מקולקלת
אם רוצים כאבי בטן אז מותר
זה כאילו בוטנים, זה אמור להיות בסדר
לא הרבה. כל עוד היא סגורה זה בסדר