12 תשובות
כי זה פחות מושך את שאר האוכלוסיה וזה "לא יפה לעין" וכי החברה שלנו דפוקה.
אני בכללי חושבת שכדאי אבל טוב.
זה פחות מושך את העין.
כי להיות במשקל תקין זה יותר טוב, לא משנה מה אנשים יספרו לעצמם, מי ששמן צריך להיות במשקל תקין, למען הבריאות שלו ואורח החיים שלו.
ופורטניינט אולי חושבים ככה גם? אי אפשר באמת לדעת את הסיבה..
xm1
סליחה אם זה מעליב אבל זה פורטנייט זה לא כזה עמוק, בשביל מה צריך נשים מלאות במשחק לילדים בני 12
זה לא קשור לקבלת האחר או משהו.
אם אתה עכשיו תיצור סקין גדול יותר ההיטבוקס יהיה גדול יותר ואף אחד לא רוצה להיות מטרה נוחה.
אנונימי
במוד סייב דה וורלד יש, פני.
הבעיה היא שאף אחד לא שם על המוד הזה בפורטנייט שהוא הרבה יותר טוב מהבאטל רויאל. הוא פשוט לא חינמי
אנונימי
יש בסייב אישה שמנה, בכל יקרה דמויות שמנות למשחק פורטנייט הם לא טובות, בין גברים בין נשים מהסיבה שיותר קל לפגוע בך, וגם זה מסתיר יותר מסך, קחי תסקין ברוטוס וקחי תסקין של המצילה מעונה 5 או סקין של החתולה השחורה ברור שעדיף תאישה הרזה
אנונימי
^ זה לא קשור. יש מלא סקינים ענקיים שהם מוצאים.
זאת לא הסיבה
אנונימית
ענק ממש שאני זוכר זה ברוטוס ואף אחד לא שם אותו גם ככה אז
כי יהיה יותר קשה להתחבא מול דברים נראה לי
לא יודע אנלא משחק פורטנייט
זה לא קשור בכלל למה שאמרתם, גם דמויות שהם גדולות אף אחד לא משחק איתם כי יותר קל לפגוע בדמות גדולה אם זה בן ואם זה בת
ראיתי סקין אחת של מישהי מלאה בסייב דה וורלד.
ולא יודעת לענות לך על זה
אנונימית