10 תשובות
יש לנו דוד חרא רצח
יש לנו דור סביר...
הדור הכי טוב הוא של ההורים שלי לדעתי
דור לא טוב בכלל, שנות 80-90 דור מעולה, כולם היו מגובשים
לכל הדורות היו דפקות
לא ניראלי צריך לדבר בהכללה כזאת
הדור הזה כמו כל דור אחר. יש בו חלק שטוב וחלק שטוב יותר.
אנחנו הדור תורמים הרבה. ואולי פה ושם יש כאלה קצת מבאסים אבל בעיקרון אני רואה אותנו כדור ממש חזק מבין וחכם שיכול להביא שינוי.
בכל דור יש יתרונות וחסרונות, ולדעתי אנשים כל כך מגזימים עם הדעות שלהם על הדור שלנו. זה ממש לא דור "מזוויע" ויש המון יתרונות בדור שלנו. אנחנו דור הרבה יותר מכיל, מתקדם, מקבל את השונה, סובלני ומגוון
יש לנו דור טוב.
יש לנו את כל הכלים כדי לשפר את העולם ולהפוך אותו ליותר טוב אנחנו פשוט צריכים לנצל את זה :)
הדור הכי טוב זה הדור שחיי בשנות ה2500-3000
הדור שהקים את המדינה זה דור מדהים! תראו כמה כוח רצון.
תדמיינו את הדור שלנו היום אם או אין לו שצריך להקים קיבוץ! או צריך להקים מדינה מאפס! משהו היה זז בכלל? כנראה שלא, רובם היו נשארים בטלפון לא עושים כלום והיה רק מעט שבאמת היו עובדים.
תראו את הדור הצדיק שהקים את המדינה אחרי זוועות שעברו בכל העולם עוד היה להם את הכוח רצון להגיע למדינה ולהקים אותה והם לעולם לא התייאשו! תראו מה זה כשמים לך מטרה מול העיניים ולא מצוות אין גם שקשה צריך ללמוד מהם מה זה דרך ארץ, מה זה העם היהודי. הדור שלנו התרגל כל כך למדינה והדרדר
אנונימית
כן, זה אכן דור טוב ביחס לדורות אחרים. אנשים פה אומרים שזה דור חרא כי יש טלפונים, אם ככה צאו מהטלפון ותתחילו לחיות.
בדור הזה יותר מבכל דור אחר יש זכויות לנשים, להטבים, שחורים ומה לא. במקום להתבכיין על מה שלא טוב, נסו לתקן אותו. ותאמינו לי שלא הייתם רוצים להיוולד בשנות ה50.