8 תשובות
מבאס
יבאס בתור מה?
זאת סדרה סבבה כזאת אבל אווטאר יותר טוב. זה לא ממש טוב בתור סדרת המשך לאווטאר.
זאת סדרה סבבה כזאת אבל אווטאר יותר טוב. זה לא ממש טוב בתור סדרת המשך לאווטאר.
לא יודעת מה הבעיה של אנשים עם הסדרה
זאת אחלה של סדרה וממש כדי לך
זאת אחלה של סדרה וממש כדי לך
זאת סדרה מעולה
ראיתי אותה איזה 4 פעמים וחלק מהפרקים אפילו יותר ואני עוד מתחילה אותה עוד פעם עוד מעט
היא אפילו יותר בוגרת והנבלים שם יותר מעניינים
ראיתי אותה איזה 4 פעמים וחלק מהפרקים אפילו יותר ואני עוד מתחילה אותה עוד פעם עוד מעט
היא אפילו יותר בוגרת והנבלים שם יותר מעניינים
זה כן פחות טוב אבל עכשיו ברצינות כל סדרה היא פחות טובה מאווטאר כשף האוויר האחרון
אבל זאת עדיין סדרה מעולה וכדאי לך לראות
אבל זאת עדיין סדרה מעולה וכדאי לך לראות
אה לא ממש
אני חושבת שריק ומורטי משתווה לאווטאר ^
אני חושבת שריק ומורטי משתווה לאווטאר ^
יהרוס לך
אחלה של סדרה