93 תשובות
בחדר מורות
א- התגובה מעליי הורגת
יש את חצרוני היא בחורה גם כוסית וגם פרופסורית
התגובה הראשונה גאונית חחח
אני חכמה וטובה בזה (בלי עין הרע) אבל אני ממש לא אוהבת את זה-
וכן אפשר למצוא בחדר מורים^^
וכן אפשר למצוא בחדר מורים^^
לא
שואל השאלה:
די נו אבל אתם יודעים שאסור למורה לצאת עם תלמיד
די נו אבל אתם יודעים שאסור למורה לצאת עם תלמיד
אנונימי
תהפוך את זה לאפשרי, תצא למבצע חנון על חלל
מותר מותר אנחנו ב2020
יקירי,תצאו לדייט שבו תפתרו מבחנים יאיי איזה שווה
אני אשמח להצטרף לשלישיה..
זורמים כולם לאורגיה?
יאללה, אבל פותרים שאלון 807 כן?
יאללה
נו מצאת מורה?אנחנו מחכים יקירי
כן.. מחכים לתשובה שלך, כולנו כבר מוכנים
אני מוכנה עם העטים
אני עם המחברות
lets go
טוב זה לא עובד ככה יקירי, כולנו מחכים, ואתה אפילו לא עונה. אני אומרת נלך לחפש מורה ותלמיד אחרים
כן..אנחנו נפרדים ממך לשלום גוד ביי
#רווקה
#single #hmuboys
שואל השאלה:
לא אל תעזבו אותי!
לא אל תעזבו אותי!
אנונימי
לא. זה נגמר בינינו
its over
"לא מאמין שזה נגמר חשבתי שזה לתמיד"-ב.ז
"אמרנו שאותנו לא יצליחו להפריד..זה קשה לי לתאר אותך עם מישהו אחר"
דרכנו נפרדות.חבל סתם הבאנו מחברות ועטים.וכבר העלתי סטורי #לארווקהיותר..
פה
היי
היי
א- גברתי, הוא האקס שלנו
חחח הגזמת עם כל הכבוד זו פרידה טרייה
זו באמת חוצפה.. אין מילים לתאר
אוי ! רק עכשיו קראתי
בואו נשנא אותו ביחד ונעשה אורגיה משותפת של אקסיות ועוד אחת שכמעט נפלה אליו
בואו נשנא אותו ביחד ונעשה אורגיה משותפת של אקסיות ועוד אחת שכמעט נפלה אליו
וגם הוא לא טוב ככ במתמטיקה כמו שחשבנו שהוא
חחח יאללוש
אני כלכך מצטערת אוף תסלחו לי
סולחת :)
יופי, אחוות אקסיות.. שמעתי שיוני יותר טוב ממנו!
כולם יוצר טובים ממנו
הוא לא עונה כבר הרבה זמן.להתחיל לדאוג?
פיריוד.. צריך לעשות עם יוני רביעייה.. הוא בטח יביא גם איזו מורה חכמה למתמטיקה
כןן
כימיה גם מושך בטירוףף סליחה הייתי חייבת נוסיף קצת פלפל ליחסים
מה עם פיזיקה? צריך להסכים על מקצועות.
מתמטיקה- יש
מתמטיקה- יש
ספורט - פחות הקטע שלי
ממש לא. אם ספורט נכנס לנו בזוגיות, אני עוזבת
לא מתחברת לריצות ובכללי זה רחוק מחדר המורים
מסכימה. periodt
פיזיקה- יש
כימיה- יש
מה עם מדעי המחשב זה יוניק
כימיה- יש
מה עם מדעי המחשב זה יוניק
צריך להיות כמה שיותר קרובים למורים למתמטיקה.
גם מדעי המחשב זה אחלה
גם מדעי המחשב זה אחלה
סבבה
אני אביא את המורה למתמטיקה החתיך שלי
למה רק לי אין מורים חתיכים.. איף
רק צריך שהוא יענה
שנוסיף גם מורות או שזה סתם עוול?
זה השלב שהוא מתחיל לסנן :/
מה עם ערבית?
אני לא יודעת מילה אחת אבל עדיין
לא צריך אותו! הוא האקס המעצבן
צריך משהו חזק ומרענן כמו חזקות ולא חילוק בסיסי
צריך משהו חזק ומרענן כמו חזקות ולא חילוק בסיסי
מה עם משפט פיתגורס?
ערבית זה קל רצח וזה לא מתאים לא באלי דיק בי ותוך כדי שיצעק אללהואכבר
פיתגורס נכנס! אני אוהבת אותו
חחח
כנל אמייזינג
מה עם ניוטון החתיך?
וואו איך שכחנו ביולוגיה?!
או מי גאד.. כן!
מערכת ההובלה זה שלמות העולם
מערכת ההובלה זה שלמות העולם
שלושת חוקי ניוטון?im down
מה עם גרביטציה?
ועוד שלושה?! וואו
קיצר מעיפים את האנונימי הזה כן?צריך למצוא מישהו חדש
די אני מכבה התראות חח
אי אפשר ככה
אי אפשר ככה
אני כבר התגברתי עליו
חח אולי תצטרפי?או תצטרף?
חחח אני בוכה
החדש זה המורה שלי נשמותת המסיבה מתחילה
אופס בדקתי את הגיל שלו עכשיו
סבבוש lets go
יאללה
הוא בן 35 נשמותת יאנג בוי
וואי בא לי ציפס
daddy issues
חחח thats me
אני מתה מהאנשים שמעליי מהה
אנונימית
אנחנו האיכותיות
פיריוד
שואל השאלה:
מה קרה כאן
מה קרה כאן
אנונימי
אין דיבור אתה האקס שלנו
שואל השאלה:
לא נתתן לי הזדמנות אפילו
לא נתתן לי הזדמנות אפילו
אנונימי
שואל השאלה:
איזה רעות
איזה רעות
אנונימי
אני מוכנה לתפוס את המקום המבוקש בתור חברתך
חחח