4 תשובות
זה ממש ממש לא נורא
מה הבעיה בפירות?
ממש לא נורא, הכול טוב
קודם כל פירות זה סוכר טבעי לא מעובד אז זה כבר לא אותו הדבר
ומומלץ לאכול כל יום בין 2-3 פירות כי זה בריא אז בלי קשר לציט זה בסדר גמור