6 תשובות
מסכימה לגמרי
עצה שלי
תשני בהגדרות את הגיל שלך לגיל יותר מבוגר
תשני בהגדרות את הגיל שלך לגיל יותר מבוגר
ככה זה תמיד אין מה לעשות
ליטרלי - אנשים מזלזלים בגיל ושופטים.
לא מבינה אנשים כאלה... גם אם הבן אדם שעומד מולנו בן 13 או אנערף > עדיין יש לו ראיה ופרספקטיבה שאולי אנשים 'מבוגרים' יותר לא יצליחו להבין.
קחי הכל בפרופורציה, יהיו כאלה שתמיד יהיה להם מה לומר.
לא מבינה אנשים כאלה... גם אם הבן אדם שעומד מולנו בן 13 או אנערף > עדיין יש לו ראיה ופרספקטיבה שאולי אנשים 'מבוגרים' יותר לא יצליחו להבין.
קחי הכל בפרופורציה, יהיו כאלה שתמיד יהיה להם מה לומר.
מישהו ראה את העז שלי?
אנונימית
שואל השאלה:
זהו , אני לא בת 13 אני בת פחות מ 13
זהו , אני לא בת 13 אני בת פחות מ 13
באותו הנושא: