6 תשובות
מסכימה לגמרי
עצה שלי
תשני בהגדרות את הגיל שלך לגיל יותר מבוגר
ככה זה תמיד אין מה לעשות
mae
ליטרלי - אנשים מזלזלים בגיל ושופטים.
לא מבינה אנשים כאלה... גם אם הבן אדם שעומד מולנו בן 13 או אנערף > עדיין יש לו ראיה ופרספקטיבה שאולי אנשים 'מבוגרים' יותר לא יצליחו להבין.

קחי הכל בפרופורציה, יהיו כאלה שתמיד יהיה להם מה לומר.
מישהו ראה את העז שלי?
אנונימית
שואל השאלה:
זהו , אני לא בת 13 אני בת פחות מ 13