6 תשובות
תעשה מה שאוטנטי לך
תתנהג כרגיל ואל תחשוב על זה יותר מידי
תעשה מה שבאלך בתכלס
לדעתי צריך להתחיל ממשהו, אז אל תסרב.
ואין ממה לפחד...
לדעתי צריך להתחיל ממשהו, אז אל תסרב.
ואין ממה לפחד...
לפעמים צריך לקפוץ למים. היא בנאדם בדיוק כמוך, תלך ותדבר איתה. ככל שתדחה את זה יותר ותחשוב שאתה לא מסוגל, ככה הפחד הזה יגדל בראש שלך וזה יהפוך להיות יותר קשה להתגבר עליו
אם זה מפחד טוב, כמו ריגוש אז אולי כן כדאי לך. תעשה מה שאתה מרגיש
תדבר איתה, תצחקו, תנסה שלא לריב איתה, תחמיא לה..
באותו הנושא: