159 תשובות
slipknot
בישבילי זאת סלינה גומז..
השירים שלה (רוב האלה של פעם) ממש עם משמעות לדעתי
בתקופה הקשה שלי תמיד שמעתי אותה
וזה עזר לי מעוד
מקווה שעזרתי:)
שואל השאלה:
לא יודעת משהו לא ממוסחר משהו אמיתי
אני לא יודעת כולכך להסביר סורי
מה הסגנון שאת אוהבת לשמוע?
בעיניי לthe neighbourhood יש את השירים הכי מדהימים שיש... עם המילים הכי ריאליות ואנושיות.
שואל השאלה:
אני אוהבת רוק בעיקר אאבל אני יכולה וישמחל הכיר עוד סיגנונות
תנסי avenged sevenfold
אנונימי
ישי ריבו
עידן עמדי
חנן בן ארי
שלמה ארצי
יובל דיין
עידן רייכל
nf
שואל השאלה:
תודה לכולם את חלקם אני מכירה ואת חלקם אני ינסה
panic at the disco
linkin park
green day
השלושה האהובים על חברה שלי היא גם אוהבת רוק פופ והיא גם אוהבת טוויני וואן פיילוטס
שואל השאלה:
תודה
חבל שנגמר לי הפרחים
תחפשי אמנים פחות מוכרים, לא רק כאלה מארצות הברית.

יש המון מוזיקה מעולה בעולם
שואל השאלה:
יש לך שמות ספציפים?
אני אוהבת שירים לפי המילים גם לדוגמא ולכן אני לא אוהבת למשל לפי אמנים דרך אגב
אני צריכה לחפש בפלייליסט שלי

את מחפשת סגנון ספציפי?
דה וויקנד זמר מדהים
שואל השאלה:
לא מחפשת משהו ספציפי אני ישמח להכיר גם סגנונות חדשים
אני אבל יותר מתחברת לרוק אם זה עוזר
רוצה שירים ספציפיים שאני אוהבת?
שואל השאלה:
כן זה יכול לעזור לי
alicks
אמ..
karma police השיר האהוב עליי
july אני מאוד אוהבת
art deco
under the bridge
with ears to see and eyes to see
kreep
i keep on falling היא לא זמרת אבל אהבתי תמילים
שירים של evanescence
וגם nirvana קצת..
שואל השאלה:
ואי תודה רבה ממש
אני ישמע את מי שאמרת
judy henske
elizabeth cotton
princess chelsea
soko
dragongly
tamino
sia
scott mannion
rissi palmer
celeste
scott walker
koko taylor
lori liberman


אם את רוצה עוד תכתבי לי
שואל השאלה:
תודה רבה! בינתיים זה בסדר
אני ינסה לשמוע את מי שכתבת
שיר מושלם
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
הוא באמת יפה
בכיף
אנונימית
שון מנדס.
שמעי את האלבום grace של ג'ף באקלי, ואת הדביוט של nothing but thieves.
הו, וגם את האלבום in rainbows של רדיוהד
all of me
let her go
!
גרין דיי
rex orange county!!!!!
אנונימי
יש לאריאנה מלא שירים עם משמעות מקסימה ומרגשת
למשל get well soon
one last time
fake smile
ghostin
needy

ויש עוד מלא עם משמעות שמחה וגם עצובה אבל זה מה שעלה לי ראש
עידן רייכל
when you dreaming with a broken heart john mayer
talking to the moon bruno mars
before you go
bruises
bliding lights the weekend
walls של לואיס
שואל השאלה:
ואו באמת תתודה לכולם
אני ינסה את מי שכתבתם
louis tomlinson אולי את מכירה אותו מוואן דירקשן אבל האלבום סולו שלו זה הדבר הכי טוב ששמעתי בכל החיים שלי בערך
אנונימית
אני מכורה לbts בגלל היופי שיש בשירים שלהם על אהבה עצמית וההלאת ביטחון עצמי
imagine dragons
passenge
sasha sloan
billie eillise
יש שיר מדהים שנקרא stop crying your hurt out, אני לא זוכרת את שם הזמר.
עידן רפאל חביב
wait
https://youtu.be/626yk-ngs2q
juice wrld
nf
eminem
logic
machine gun kelly
joyner lucas
אד שירן אבל הישנים
ונירוונה!!! רד הוט צ'ילי פפרז
אואזיס ורדיוהד
אנונימית
bts
השירים שלהם, האהבה שלהם, הכוח העצום שהם נותנים בכל רגע ורגע ומשרים שלווה בלב שלי..המוזיקה שלהם והם עצמם זה החיים שלי.
איכסס ביטיאס
סתמי
האלבום הזה מדמם רגש נגיד. ממליץ בחום
ומכירה את the cure ואת the smiths? הם גם מתאימים מאוד
הם שרים עם מלא אוטוטיון
אוי ואבוי ביטיאס לא לנסות אפילו
אנונימית
קודם תדעי על מה את מדברת ואז תדברי
שואל השאלה:
לא מכירה
אבל אני ינסה אותם
תנסי;)❤
aurora
erutan
celtic woman
והשיר היפהפה הזה: https://m.youtube.com/watch?v=epvo4dmwmd8
זה סגנון נורא שונה מרוב מה שהציעו למעלה, לא כולם יתחברו, אבל בשבילי, זאת ההגדרה של מוזיקה אותנטית. במיוחד אורורה!
ביטיאס זה פופ טהור ודוחה
אין שום איכות במוזיקה כזו
בלי קשר לזה שהם קוריאנים גם שירים כאלה באנגלית הם נוראיים מצטערת
אנונימית
אל תנסי הם מלאים באוטוטיון
סוואג מאסטר מחזקת!!!
אנונימית
גם המעריצים שלהם מגעילים
בילי אייליש.השירים כלכך אמיתיים והם עזרו לי הרבה בחיים.

girl in red-המוזיקה כלכך טובה ועם הרבה משמעות זה מתאים לבנות הקהילה ועל התהליך בהם עוברות לי זה מאוד עוזר גם.אבל כולם יכולים לשמוע.שירים מדהימים מדהימיםם.
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו לא ממש מענין אותי המעריצים שלהם הם הם טובים ועושיםמוזיקה אמיתית ואיכותית מהלב זה מה שחשוב לי
אני לא מתכוונת לריב איתכן
ביטיאס זה מוזיקה איכותית עם לב ונשמה.
מוזיקה מושלמת, וזה מעבר לרק מוזיקה.
והם רק מוכיחים את עצמם כל פעם מחדש.
מקווה שתשנו את השפה שלכן ותלמדו לכבד כי אתן לגמרי בכיוון ההפוך
הקשבת למה ששלחתי לך?
שואל השאלה:
חח עוד לא הגעתי לזה
להקת queen
שלומי שבת
הביטלס
עידן רייכל
יובל דיין
אריק איינשטיין
עידן חביב
אנונימית
אנונימית צודקת
בילי וגירל אין רד זה מדהים
אנונימית
עידן חביב, אני לא שומעת אותו אבל הוא בן אדם מדהים
סבבה אז כשתשמעי תגידי מה את אומרת :)
טונה!!
נתן גושן, אברהם טל
ישי ריבו, עידן רייכל
חנן בן ארי, עידן חביב
שירים ספציפיים:
little things-one direction
a thousand years
all of me
let her go
sad song

ויש עוד מלא אם את צריכה עוד דברי איתי בפרטי אמליץ בכיף
ללא ספק

רביד פלוטניק את לא תצטערי

במיוחד האלבום "שפל וגאות"
arctic monkeys
אנונימית
אני אוהבת בעיקר שירים ישנים
אז אני יכולה להמליץ לך על השירים הישנים של: קורין אלאל ואריק אינשטין, הביטלס, לואיס אמטסרונג, דיויד בואי, בוב מארלי, בוב דילן ומוניקה סקס.
אנונימית
imagen dragons
ac/dc
green day
red hot cheely pepers

שמות של להקות שאני מאוד אוהב
שואל השאלה:
אני מכירה את חלקם
אני ישמח שתמליצי לי אם יש לך כוח
ישי ריבו
רוני דלומי
שלמה ארצי
תמר שם אור (לא זמרת ממש אבל י לה איזה 2 שירים מהממים
אני נורא אוהבת את queen
שירים כמו שאת מגדירה (אני חושבת):
too much love will kill you
show must go on
it's a hard life
good old fashioned lover boy
don't stop me now
love of my life
white queen
seaside rendezvous
all dead, all dead
love me like there's no tomorrow
time waits for no one
these are the days of our lives
the millionaire waltz
life is real
i was born to love you
some day one day
let me live
teo torriatte
sail away sweet sister
dreamer's ball
the night comes down
dear friends
nevermore
lily of the valley


עברתי על הפלייליסט שלי ופשוט סיננתי;)
מקווה שעזרתי!
שואל השאלה:
ואי תודה רבה
יואו אני בן!
hobo johnson
alec benjemin
אני ממש אוהבת אותו
lewis capaldi
אנונימית ממקודם
קורין אלאל: אנטרקטיקה, תן לי קצת ממך, התעשיה האבירית, הטבעת נפלה וכדומה...
אריק אינשטין: הכל
הביטלס: הכל
לואיס אמסטאונג: what a wonderful world
דיויד בואי: הכל
בוב מארלי: הכל
בוב דילן: blowin' in the wind, like a rolling stone, knocking on heaven door יש גם ביצוע יפה של gan's and rose's.
מוניקה סקס: רמקולים, השמלה ממדריד, סאן חוזה וכדומה.
בתקווה שהשאלה היתה מופנת אלי, בכל מקרה מקווה שעזרתי.
אנונימית
שואל השאלה:
כן היא הייתה מופנית אליך
ותודה רבה
בבקשה
אנונימית
שירים של אלק בנג'מין. וואו.
green day
תשמעי את האלבום החדש של טיילור סוויפט. folklore.
ממליצה בטירוף על golden ו lights up של הארי סטיילס
דונלד גלובר, שירים פחות מוכרים
https://open.spotify.com/playlist/3n06mwm2ieushyyhndlqpc?si=phbibds8rq-zhccu6z8dsg
תשמעי את הפלייליסט הזה. ואני ממש אוהבת את לואיס קפלדי, יש לו שירים מדהימים, בעיקר אם מקשיבים למילים:)))
אנונימית
you too
arctic monkeys
opeth
rosalia, noah kahan, lewis capaldi אני ממש ממליצה
tyler the creator
לירן דנינו
amy winehouse
אנונימית
הארי סטיילס
ליאם פיין
שון מנדס
ג'סטין ביבר
the greys
cardie b
5 seconds of summer
danna paola
juice wrld
באמת ש a pale של רוסליה זה שיר ממש טוב אחד האהובים עלי (אולי לא כזה רגוע אבל ממשש יפה)
ואני ממליצה על false confidence ו hurt somebody של noah kahan מושלמים באמת חורשת על ה2 האלה
גייסון דרולו, ברוני מארס
z0e
רביד פלוטניק/טונה
juice wrld.
שיר ישן (יחסית) וטוב:
californication - rhcp
מדבר בדיוק על מה שאת מנסה להמנע ממנו - כמה שהכל ממוסחר וצבוע, שיר מדהים לדעתי

in bloom - nirvana
גם ממש יפה, מדבר על כמה שלאנשים אין באמת מושג מה הם שרים או מאחורי מה הם עומדים כל עוד זה נשמע לכם נחמד ויפה (כאילו, ככה אני תופסת את השיר הזה, בפזמון הוא ממש אומר - כל אותם אנשים שאוהבים את כל השירים היפים שלנו, מזמזמים את המנגינה, מחזיקים באקדח ועושים הכל "כמו שמצופה" ממעריצים, אבל בפועל לא יודעים את המשמעות של המילים הפשוטות ביותר אפילו)

sing for the moment - eminem
גם שיר עם משמעות מאוד יפה, מניחה שהוא בעיקר על קשיים של גיל הנעורים יותר (נוגע בנושאים רגישים כמו התעללות במשפחה, עוני, היאחזות במודלים לחיקוי וכולי), שיר ממש עצוב האמת

stan - eminem
סיפור של מעריץ מטורף של אמינם שכותב לו מכתבים ואף פעם לא מקבל תשובה, אז הוא מחליט להתאבד יחד עם חברה שלו, השיר מותח ביקורת על כל אותם מעריצים שבוחרים להקדיש את החיים שלהם למודל להערצה שלהם אבל בפועל הם די מטורפים ומאבדים שליטה על עצמם..
אם אני לא טועה, בזכות השיר הזה בכלל התחיל כל המושג הזה של "סטאנים" שמייצג אנשים שהם die hard fans אז זה ממש מעניין

my immortal - evanescence
אין הרבה מה להסביר עליו, פשוט שיר יפה

אקדח - אביתר בנאי
מתאר את "חוויות" האונס מצד האנס, יש הרבה דברים שמרמזים על כך שהוא פשוט ילד שלא באמת מבין מה הוא עושה, לא מבין למה זה לא בסדר, מבחינתו הכל זה רק משחק, שיר ממש קשה האמת

תיאטרון רוסי - אביתר בנאי
כעיקרון, די בטוחה שזה שיר לאקס/ית או סתם למושא אהבה שפגע בכותב, יש שם הרבה שורות ממש חזקות וממש מרגישים בו את ה"אמת" שאת מחפשת בשירים:
"אני כועס ומקווה שתיכשלי
שתמשיכי לרעוד ולפחד משיגעון
אמן תשארי לבד לנצח..."

neon gravestones - 21 pilots
לא ממש בטוחה על מה כל השיר האמת, אבל יש כמה שורות שממש תפסו את תשומת ליבי:

promise me this
if i lose to myself
you won't mourn a day
and you'll move onto someone else

find your grandparents or someone of age
pay some respects for the path that they paved
to life, they were dedicated
now, that should be celebrated

וכמה שירים של hollywood undead שאני לא הולכת לפרט עליהם כי נראה לי שחפרתי מספיק חחח:
lion
outside
circles
pain
the loss

סליחה מראש על זה שהרבה מהשירים פה כל כך אפלים, פשוט אלה בדרך כלל השירים הכי כנים שקיימים
שואל השאלה:
תודה רבה
וזה בסדר אל תדאגי
להקת queen.
מציע לשמוע את השירים הישנים של ליל פיפ
ישי ריבו
אביתר בנאי
חנן בן ארי
עקיבא תורגמן
בילי אייליש
seether בעיקר את
nobody praying for me
fake it
country song
קובארי
(אני ממש ממליצה) tor miller
dean lewis
quarters of change (רוק)
quarter of change?
הם מהזמן האחרון?
חחח מה איך המוזיקה של ביטיאס איכותית בדיוק? יואו אני מקווה שהילדים שלי לא ישמעו להקות כאלוו

ולשאלה, זה קשה רצח יש מלא (אם לכתוב משהו שיכול להיות שלא כתבו, תנסי את circles של מאק מילר, בהצלחה❤)
אנונימית
האלבום החדש של טיילור סוויפט מהמם
ajr להקה
anson seabra זמר
the driver era
unlike pluto
missio
grandson
k.flay
lilly allen
ajr
top
lauv
sam smith
melani martinez
המוזיקה של ביטיאס הכי איכותית בעולם, ממליצה בחום❤
אנונימית
twenty one pilots
the front bottom
^^מה איכותי בה לעזאזל? באמת שתתני לי מישהו אחד *שמבין במוזיקה* שיגיד את זה.
כל סגנון הקייפופ די מזעזע. בוודאות לא שמעתם להקות/זמרים ויוצרים אחרים.
אנונימית
quarters of change עדיין מוציאים שירים. זאת להקה של כמה בני 20 בערך מניו יורק.
nf
linkin park
twenty one pilots
יש מלא
grandson
doll skin
הם הראשונים שעלו לי לראש כי הם פחות מוכרים
וקחי פלייליסט בספוטפיי את יכולה לחפש פה שירים בסגנון
https://open.spotify.com/playlist/6mecvcieygs09llmeqsmlt?si=yk9jquqtqryawa__amgppg
אם את אוהבת דיכאוני ושקט לחוסר ביטחון עצמי או שאין לך כוח לאף אחד זה
i watend
billie eilish - when the party's over

i hate you i love you
ilomilo
פחות או יותר כל האלבומים של הביץ' בויז מsummer days and summer nights עד holland ואז גם love you הם כישרון ואהבה מרוכזת.
מישהו יותר חדש: phil elverum, שמוציא אלבומים שהם בעיקר סוג של פולק/אינדי רוק משנות ה90 המאוחרות עד היום תחת השמות the micrphones וmount eerie. ממש מוזיקה מדהימה, רואים שבאמת אכפת לו ושהוא עושה את הכל רק מתוך רצון ליצור אומנות. (חשוב לקחת בחשבון- האלבום אולי הכי פופולרי שלו, a crow looked at me, עוסק במוות של אישתו. ממש ממש עצוב ואישי, ולמרות שזה אלבום מדהים אני לא הייתי מתחיל שם, אלא ב the glow pt. 2)
בכיוון אחר לגמרי יש את הלהקה animal collective שאני ממש מת עליהם, יש להם דברים אקוסטים ופופ אלקטרוני והרבה דברים אחרים, הם יותר מוזרים וכמה מהאלבומים שלהם ממש אקספרמנטליים.
נראה לי שכבר אמרו אבל הלב שלי-ישי ריבו
לדעתי the neighborhood
להקת kgc הם מושלמים.
niall horan
liam payne
zayn malik
louis tomlinson
harry styles
charlie puth
blackbear
yungblud
ariana grande
shawn mandes
avicii
marshmello
alec benjamin
nick jonas
jonas brothers
panic! at the disco
maroon 5
madison beer
5sos
billie eilish
cavetown
conan gray
עברי לידר
אין על קווין
staying alive
piano man
all of me
believer
billie jean
אנחנו לא לבד
עידן רייכל
מהמרחקים
זה הכול בשבילך
יסמין
שמעי, לדעתי השירים היפים ביותר אלה השירים של פעם, אז הייתי מציעה לחפש שירים של יהורם גאון, אני יכולה לשבת שעות ולשמוע אותו.
השירים הישנים של מילי סירוס .
ובימיוחד השיר מהסרט "השיר האירון"
שמעי את השיר generation z של nofx
תשמעי ביטיאס. שירים עם משמעות כלכך טובה וחיובית
שירים של עמיר בניון ואמיר דדון
המון עומק במילים של השירים שלהם.. ובכלל הקול שלהם..
אנונימית
לירן דנינו וואוו אימאלה ממליצה
הקול שלו באמת מהמם אימאלה
אריאנה גרנדה
אומנם היא מה שאת מכנה ממוסחר
אבל השירים שלה, יש לה שירים עם כל כך הרבה משמעות באמת ואו
את פשוט צריכה להכיר את השירים הלא מוכרים שלה
יש לה כל כך הרבה שירים מדהימים שהם לא מוכרים
רוב השירים שלה שאני אוהבת הם מהלא מוכרים
עם כל כך הרבה ווקליות
וגם צריך להכיר את המשמעות שמאחורי השירים
וואי את כלכך צודקת לגבי אריאנה! היא לא ממוסחרת אבל
כאילו אפילו השיר שנראה בלי משמעות בכלל (7rings)
יש מאחוריו סיפור
למרות שהוא אחד השירים הפחות אהובים עלי
אוברייטד
אין טיפה מהיכולות הווקליות המדהימות של אריאנה
וואו אממ..
דה וויקנד!
הקול שלו צמרמורות!
היא לא ממוסחרת בכלל^^^
אבל אני יודעת...
ככה היא קוראת לזה
כאילו איזה כוכבת מוכרת וכזה משהו כזה
חחח כל הילדים שאוהבים קייפופ נעלבים עכשיו.
תראו תשמעו מה שאתם רוצים, אבל להגיד שהמוזיקה שלהם היא איכותית, עמוקה ועם משמעות אמיתית מסויימת- זה פשוט לשקר לעצמכם.
אתם יכולים להגיד שהקצב מעודד אתכם או משהו אבל *מוזיקה איכותית*- מה.
כאילו ברצינות מה.
תעשו לכולם טובה ותנסו לשמוע פעם אחתת משהו אחר. בהצלחה ❤❤❤

בקיצור, לשואלת השאלה, ממליצה לך לנסות לשמוע המון דברים שכתבו כאן, את יכולה גם קייפופ, אבל זה פשוט לא תואם את מה שתיארת בפירוט אז לא יודעת.
אנונימית
כריסטינה פרי. אדל. סמית' . יש גם לקייטי פרי . אלישה קרה. יש כמה גם לביונסה ממש יפים. דמי לובאטו
דה וויקנד
תשמעי את האלבום החדש שלו הוא מדהים.. התמכרתי לכמעט כל השירים בו הם פשוט מהממים ועמוקים
אנונימית
^ מסכימה לגמרי!
עידן חביב
עידן עמדי
עידן רייכל
אמיר דדון
נתן גושן
ישי ריבו
חנן בן ארי
full trunk (אם ככה כותבים את זה)
bts, לגמרי ביטיאס, יש להם כלכך הרבה משמעות בשירים, בחיים שלי לא שמעתי שירים עם כל כך הרבה לב ומשמעות, כל הילדים הקטנים כאן שדיברו עליהם רע, אתם מכירים אותם בכלל ? אתם מכירים מספיק שירים שלהם בשביל להגיע למסקנות המטומטמות האלה שלכם ? אני משערת שלא, אולי כי לביטיאס יש נכון לעכשיו 216 שירים ואני בספק אם את מכירים אחד בכלל, והשירים שלהם הם הרבה מעבר למנגינה קיצבית ( מלא מהשירים שלהם בכלל ממש רגועים ) השירים שלהם מדברים על כל דבר, הם תמיד נותנים משמעות לדברים הקטנים, הם רושמים דברים אמיתיים, המוזיקה שלהם פשוט מדהימה, ומי שאומר שלא זה כי הוא לא מכיר אותם אז תפסיקו אתם לחיות בשקר,
לשואלת השאלה אני ממש ממש ממליצה לך עליהם, גם אני לפני שהכרתי אותם חיפשתי שירים עם משמעות ופשוט לא הייתי מוכנה לשמוע סתם שירים זבל ואז הכרתי אותם וזה היה מעבר לכל הציפיות.
לג'ייקוב לי יש שירים עם משמעות עמוקה...
(jacob lee), מקווה שעזרתי!
queen.
להקה עם כל כך הרבה נשמה ומשמעות מאחורי כל שיר ושיר, באים בהרבה סגנונות ככה שכמעט כל אחד יוכל להתחבר אליהם
קניה ווסט
יש את השיר body של ג'ורדן משהו
אני חושבת שהוא השיר הראשון שלו הוא שיר ממש יפה

ממש תודה לכולםם! גם אני חיפשתי שירים כאלה
lana del rey
והאלבום החדש של טיילור סוויפט הוא עם דגש על מילים ושונה משאר האלבומים שלה
לאונרד כהן.
אריק ברמן אריק ברמן אריק ברמן!!!!!
שואל השאלה:
ואו תודה רבה לכולם ממש ממש עזרתם לי
אני ינסה לשמוע את מי שאמרתם
בתקווה שאני יספיק את הכול
ישי ריבו
עידן רייכל
עידן רפאל חביב
בית הבובות
עמיר בניון
אמיר דדון
ויש עוד מלא פשוט לא עולה לי עכשיו
patience של gnr הוא מדהים... פשוט מדהים
bridge over troubled water של סיימון וגרפונקל
שיר פצצה את חייבת לשמוע אפילו רק את הפזמון
שואל השאלה:
מכירה אותו שיר מדהים !
אבל תודה לך