הייתם מעדיפים להיות זקנים לכל החיים או תינוקות לכל החיים?
מצד אחד זקנה זה להיות בפנסיה והכל כיף ולהיות תינוק כל הזמן נוגעים בך ועושים לך פרצופים מפגרים. מצד שני אם אתה תינוק מטפלים בך ולא צועקים עליך כשאתה שופך את כל החלב על הריצפה ולהיות זקן זה מחלות, קשיי הליכה