2 תשובות
אם הבנתי במה מדובר..
משתמשים בזה כדי לדעת תחומי עליה וירידה
משתמשים בזה כדי לדעת תחומי עליה וירידה
אחרי שאת מגיעה לכך שאין נקודות קיצון את צריכה לדעת מה תחום העלייה ומה תחום הירידה. נקודת קיצון מצביעה על שינוי מעלייה לירידה או להפך, וזה שאין נקודות קיצון לא אומר בהכרח שהפונקציה רק עולה או רק יורדת, אלא יכול להיות שלפני אסימפטוטה (או חור) הפונקציה עולה ואחריה היא יורדת, או הפוך.
באותו הנושא: