3 תשובות
שואל השאלה:
אם זה רלוונטי אני בת 21
לא נשמע לי הגיוני שאני בוכה בסוף הפגישות שלנו וממש נכנסת לדכאון בכל פעם שהפגישות מסתיימות
אנונימית
את כנראה אוהבת אותו ודואגת לו שזה בסדר אבל תנסי להרגיע את עצמך בכל פעם ולהגיד לעצמך שהוא יהיה בסדר ואת תראי אותו שוב והכל יהיה טוב כי באמת שאין לך בשביל מה להיכנס ללחץ, הוא החבר שלך והוא יהיה שם תמיד בשבילך ויגיע גם לפגישה הבאה


(קחי בחשבון שאת לוקחת עצות מילדה בת 14 שלא מבינה כלום מהחיים שלה חחח)
זאת יכולה להיות סיבה ובסדר ףשןט תחשבי את בכל מקרה נפגשת איתו עוד אז לא חייב להיות כל הזמן בתחת של השני