5 תשובות
שואל השאלה:
מה? איזה בלאגן היה על מועד א?
מה? איזה בלאגן היה על מועד א?
אנונימית
בגלל שהבגרות לא הייתה הוגנת אז המורה שלי אמר שערערו או משו
אני חושבת שכן בגלל שהיה בלגן על מועד א
נראה לי אותו רמה
כן, הוא יהיה יותר קל.
אמרו לי שבגלל שחיברו אותו בתקופה הזו עם כל ההקלות שיש, אז הוא יהיה יותר קל.
אמרו לי שבגלל שחיברו אותו בתקופה הזו עם כל ההקלות שיש, אז הוא יהיה יותר קל.
באותו הנושא: