13 תשובות
אני מסכימה איתך אבל פשוט יש אנשים שחושבים שזה לא מוסרי
כי בכך שאתה קונה כלבים אתה מעודד את ריבוי בכוח והמון גורים לא מתאימים ומעורבים נזרקים לרחוב בגלל שאנשים מעדיפים לקנות גזעים משובחים
זה לא על העניין של למי יש כסף, למה שתקנה יצור חי ותתרום לתעשייה נוראית במקום לאמץ כלבים שירדימו אותם כי הכלביות מלאות
זה לא "מי שיש לו כסף שיקנה ומי שאין שיאמץ"
וכן "מכריחים את הכלבות להיכנס להריון"
המון אנשים שיש להם כלב ורוצים להרוויח ירביעו בכוונה וימכרו
יש המון כלבים נטושים בעולם שרק מחכים שיאמצו אותם, וגם ככה העמותות מלאות שלהביא עוד כלבים לעולם זה פשוט מיותר
וגם אסור לשכוח שבגלל שהכלביות מלאות יש רשימת הרדמה לכלבים שנמצאים שם הרבה זמן שמאבדים תקווה שיאמצו אותם ומרדימין אותם
שואל השאלה:
שוב, אם משקיעים וקוניפ כלב עם תעודות מקווי דם טובים ולא כלב מאיזה מרבה בשקל, אפשר לדעת שמתייחסים להורים כמו למלכים
אנונימי
שואל השאלה:
חוץ מזה שברור שיש אנשים שמעדיפים כלב גזעי, גם יש את הקוע שזה סמל סטטוס וגם יש את הקטע שאפשר לדעת באיזה גודל יהיה הכלב, איזה אופי יש לו, וכן, כלבים גזעיים הרבה יותר יפים מכלבים מעורבים
אנונימי
כי כלב זה לא צעצוע שאתה בוחר את ההכי יפה, והרגע שאתה תומך בתעשייה הזאת, גם אם אתה קונה ממישהו שלא מתעלל, אתה גורם לו להמשיך למכור גורים ולהרבות כלבות, וגם ברגע שאנשים רואים שזה משתלם הם גם מוכרים וגם אתה תומך בתעשייה שחלקה גם מתעללת, ובקנייה הכלב בסופו של דבר ימצא בית ולא יהרגו אותו כל כך מהר וגם בזמן הזה יש לו מקום דיי טוב לחיות בו ביחס לכלבים שמיועדים לאימוץ שהם ימותו אם לא תאמץ וככל גם שאתה מגדיל את התעשייה ככה יהיו יותר כלבים אבל מספר האנשים שרוצים כלבים לא גדל אז יהיו יותר כלבים שימותו כי הם לא ימצאו בית. וגם, שוב לא משנה מאיפה אתה קונה אתה תומך בתעשייה שכוללת גם התעללות קשה בכלבים וגם במקום זה את יכלת להציל 2 כלבים (זה שאתה מאמץ וזה שהתפנה לו מקום בכלביה) ובמקום זה בחרת לקנות ולתמוך בתעשייה של התעללויות וגם אתה מגדיל את התעשייה הזאת וגורם לעוד הרבעות וגורים להיוולד ובעצם אתה גורם לכך שעוד כלבים ימותו והכל רק בשביל כלב יותר יפה, זה לא בסדר בעיני. וגם אפשר לדעת את הגודל של גורים מעורבים, ובערך מה יהיה האופי שלהם (אופי כלב תלוי בעיקר בבעלים).
שואל השאלה:
מה הקשר? אס בגלל שיש אנשים רעים בתעשייה כולם רעים? אז אל תקנה כלום. בכל צעשייה יש אנשים רעים שעושים דברים רעים. אם ךא יקנו את הכלבים האלה, גם הם ימותו. בגלל סה אני אומר, מי שרוצה לקנות שיקנה ומי שרותה לאמץ שייאמץ. יש לך בעיה עם זה שאני קונה? אתה יותר ממוזמן לחפש כלבים גזעייפ עם תעודות בחינם.
אנונימי
שואל השאלה:
ומספר האנשים שרוצים כלבין כן גודל, אני לא יודע מאיפה בא לך המשפט הטיפשי הזה אבל אם האוכלוסייה גדלה כך גם הצרכים.
אנונימי
אבל כשאתה קונה אז אתה תומך בתעשייה, גורם לה להמשיך לפעול, אם יראו שיש פחות ביקוש אז הם יעשו את זה פחות למספר הכלבים ירד (דבר טוב, כי כרגע יש יותר מדי כלבים ואין מספיק אנשים שרוצים אז הם מתים), וכלב קנוי גם רוצה בית, אבל הוא ימצא אותו ולא עמיתו אותו כל כך מהר לעומת כלב לאימוץ.
ואני לא חושב שזה בסדר לרצות רק כלב מסוים גזעי עם תעודות, כאילו ברור שאתה יכול לרצות אבל לעשות את זה זה לא בסדר לדעתי רק בשביל גזעי עם תעודות (אלא אם כן אתה צריך כלב היפולארגני כי אתה אלרגי)
שואל השאלה:
אם במילא יקנו את הכלב אז מה הבעיה שאני אקנה אותו קודם? אפ בכל מקרה הוא ימצא בית, זה לא משנה אם אני או מישהו אחר יקנה.
ובטח שזה בסדר לרצות כלב גזעי עם תעודות, אני רוצה כלב יפה ובריא. אם הייתי רוצה כלב גזעי בלי תעודות שהוא יפה ולא בריא, הייתי קונה. אם הייתי רוצה כלב מעורב שהוא לא יפה ובריא, הייתי קונה. אבל אני לא רוצה להתפשר. יש גזעי כלבים שיותר יפים בעיני. כמו שאני לא ארצה חלק מהכלבים הגזעיים, ככה אני לא רוה כלב מעורב.
אנונימי
שואל השאלה:
ממש לא
קודם כל, הכלבים שמרדימים הם הכלבים הזקנים דלא רוצים לאמץ
ובכל מקרה אני רוצה גור, אז זה כבר לא משנה
דבר שני. שוב. אם אין לכם כסף, תאמצו. זה פיתרון טוב ונהדר. אם יש כסף, תקנו. כן, אני רוצה כלב שיהיה גם סמל סטטוס, מאותה הסיבה שאנשים קונים מותגים (ואני לא משווה כלבים לחפצים, זו דוגמא) ואני חושב שכלבים גזעיים יפים יותר. אין לי בעיה לאמץ כלב גזעי יפה ובריא, אבל איפה תמצא כאלה לאימוץ?
אנונימי