10 תשובות
רזה וגבוהה
שואל השאלה:
^^מאוד גבוהה... כתבתי
אנונימית
רזה וגבוהה עדיף גם על רזה ונמוכה.
אנונימי
אז יעני את שואלת על עצמך?למה איזה מטר את
שתיהן בעיניי.
ברור שרזה וגבוהה. זו לא שאלה.
יששש אני רזה וגבוהה! אבל חשבתי שבגלל זה לא רוצים אותי.
ברור שגבוהה ורזה
אנונימית
תלוי כמה גבוהה באמת
שאלה קשה, תלוי כמה גבוהה