6 תשובות
לא
שואל השאלה:
למה לא,?
אנונימית
אולי בשבילך זה מוזר כי את רגילה לדבר איתה כל יום כל היום.. זה הולך לקרות עוד הרבה
וזה לא מוזר, חברים באים והולכים.
^ מה הקשר חברים באים והולכים
לא זה לא מוזר לא חייבים לדבר כל יום אבל את יכולה לשלוח לה הודעה
אנונימית
אם יש לכם קשר ממש חזק של מדברים כול הזמן זה מוזר
אבח בכללי זה לא