6 תשובות
לא
לא
שואל השאלה:
למה לא,?
למה לא,?
אנונימית
אולי בשבילך זה מוזר כי את רגילה לדבר איתה כל יום כל היום.. זה הולך לקרות עוד הרבה
וזה לא מוזר, חברים באים והולכים.
וזה לא מוזר, חברים באים והולכים.
^ מה הקשר חברים באים והולכים
לא זה לא מוזר לא חייבים לדבר כל יום אבל את יכולה לשלוח לה הודעה
לא זה לא מוזר לא חייבים לדבר כל יום אבל את יכולה לשלוח לה הודעה
אנונימית
אם יש לכם קשר ממש חזק של מדברים כול הזמן זה מוזר
אבח בכללי זה לא
אבח בכללי זה לא
באותו הנושא: