9 תשובות
שיטות לימוד והכל זה פשוט משעמם.ולקצר את השעות לימוד.לשלב דבריםא חרים
מקצועות וחומר לימוד הזוי
את השיטת לימוד, את מה שמלמדים אותנו
שואל השאלה:
איזה מקצועות הזויים?
אנונימית
שיטות לימוד
כל כך הרבה דברים.
לדעתי המערכת הזאת כל כך דפוקה עד כדי כך שאנחנו צריכים לבקש רשות ללכת לשירותים שזה אחד מזכויות החיים שלנו שלומדים על זה באזרחות. העיקר לומדים על זכויות חיים אבל אני צריכה להצביע שאני רוצה לשתות מים. הזוי.
לעשות את המקצוע ספרות בתור מגמה ולא כחלק מבגרות חובה
להכניס מנהל וכלכלה כחלק מבגרויות חובה (רציני אני יוצאת מ יב ואני לא יודעת התנהלות של כספים וכאלה)
להפסיק להתעלל בתלמידים במתמטיקה
לפרוס את הבגרויות שיתחילו מכיתה י ולא מכיתה יא
שבחינות התלמידים יבדקו אחרי הבוחנים גם על ידי המורים של התלמידים ולא רק אחרי שמערערים בכדי שהציונים יהיו וודאיים
לא צריך לשנות את משרד החינוך צריך לשנות את לימוד ההוראה כי הבעיה היא במורים ובבתי ספר לא במערכת החינוך עצמה
המון דברים
להתאים את שיטת הלימוד לתלמידים
להראות שציונים הם לא מה שמגדיר אותנו
לא לפלג כיתות על פי חכמים וטיפשים
לא לדחוס שבע מאות בגרויות בשבועיים
להתרכז בפעילויות חברתיות למען האחר (אנשים ממלאים שעות מחוייבות כמו רובוטים)
ללמד דברים שאשכרה יעזרו לנו בחיים כמו מיומנות למידה (אף פעם אף אחד לא הציע לי איזשהו רעיון לאיך ללמוד למבחן, למה?) וכמו התנהלות פיננסית באזרחות, איך להתכונן לראיון עבודה, כיצד עובד עניין הבנקים.
אם משרד החינוך מתיימר לקרוא לעצמו חינוכי ומלמד מן הראוי שיעשה את שני הדברים האלה באופן שיועיל וישכיל אותנו להמשך החיים כי נכון לעכשיו אין לי שמץ איך אנטיגונה, פונקציות ומה פירוש הביטוי "לך לך" בבראשית יב יעזרו לי בחיים.
אטוטלור