3 תשובות
צודקת אבל זה כל הקטע פה זה מצחיק
אני חושבת שזה בגלל שרוב האנשים שחושבים באמצע פשוט לא עונים על השאלות האלה
לי אין דעות קיצוניות כימעט בשום דבר אבל פשוט כשיש שאלה מהסוג הזה אני קצת פחות עונה
אין סיבה מיוחדת פשוט לא יוצא לי לענות
אין סיבה מיוחדת פשוט לא יוצא לי לענות