התחברות
הרשמה
מה השעה הכי מוקדמת ומה השעה הכי מאוחרת שיכולים להתחיל לעשות בה בגרות?
27 ביולי 2020, 08:15
שינה
תיכון
2 תשובות
שהייתי בתיכון אני חושבת הכי מאוחר שהיה לנו באיזה 4 וחצי
ה
השאלה הזאת חופרת לי
אם אני לא טועה הכי באוחר זה רבע לחמש
והכי מוקדם זה תשע
ד
דובון אכפת לי;)
באותו הנושא:
מהי השעה הכי מאוחרת והכי מוקדם שבה הלכתם לישון במהלך הקורונה?
מה השעה הכי מוקדמת והכי מאוחרת במערכת שלכם שאתם מסיימים ללמוד? ומתי אתם מתחילים?
מה השעה הכי מוקדמת שיש לכם בשעון המעורר בטלפון?
מה השעה הכי מוקדמת שהלכתם לישון השבוע :)
זה נכון שמסוכן להתקלח בשעות מאוחרות או מוקדמות בבוקר כמו 4/5?
מה השעה הכי מוקדמת שאתם הולכים לישון בחופש? ומה השעה הכי מוקדמת שאתם קמים בה?
השעה הכי מוקדמת שאני מסיימת זה 16
השעה הכי מוקדמת שהייתם בחוץ השבוע?
למה אנשים חושבים ששעות מאוחרות (2-3) או שעות מוקדמות (7-8) לטסט זה לא טוב?
השעה הכי מוקדמת שהייתם בחוץ השבוע?
השעה הכי מוקדמת שהייתם בחוץ השבוע?