143 תשובות
לשום מקום
אני נשאר בישראל טוב לי כאן
לברוח ממה
לא מתכננת עדיין
אני חושבת שאשאר בישראל
עדיין לא תכננתי
דנמרק או הולנד
אמריקה אמן ):
אני טסה עוד פחות משנה שנתיים לקנדה חוח
איטליה/קנדה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח התגובה שמעלי אני מת
ניו זילנד
למה לברוח??
חחח ממה אנחנו אמורים לברוח?
אנטרטיקה שם בטוח אין קורונה
אני מתה על ישראל אז אשאר פה :)
ארה"ב
לברלין
ובניגוד לרוב האנשים שחושבים שהם יכולים לעבור מדינה למדינה שהיא לא מדינת מהגרים, יש לי תז אירופאית ואני יכול לעבור לשם מתי שרק ארצה
נשארת בישראל,אין על ישראל
חחח זה לא שאני רוצה *לברוח* אבל אני ממזמן חושבת על כשאני אגדל בעוד איזה שנתיים /3 אני רוצה לטוס ללוס אנג'לס לרקוד במילניום דנס קומפלקס
(millenium dance complex שזה סטודיו עם הרמה והמקצוענות והמורים הכי טובים בכל העולם)

למה מינוסים?? מה כבר כתבתי שמצדיק מינוסים אני בסך הכל רוצה ללכת לרקוד במקום מקצועי
כם אני לקנדה יש לי שם משפחה
ארצות הברית
כשאקבל את הדרכון הפורטוגלי החיים שלי יהיו מאה אחוז מושלמים ואהגר לפורטוגל:)
המדינה לא טובה לי מבחינה חברתית דתית מבחינת אימוץ חתונה וזה למה הייתי "בורח" לקנדה או שוויץ
קנדה
אני עכשיו בטורקיה^
חחח..
החלום שלי טורקיה!!!
אמריקה נראלי או ניו יורק
^אמריקה זו לא מדינה, זו יבשת
על מה המינוס אלוהים תלכו לשיעור גיאוגרפיה של כיתה ד
מדינה
אושוויץ / פולין ;)
אנונימי
ישראל
אם זה לברוח זה לשבוע
שבועיים
טיולים לראות עולם
החלום שלי זה להיות או בלונדון או בניו יורק
טקסס כי זול שם רצח אבל אני לא יודעת הרבה על המדינה, אז זה לגמרי בגדר משהו שכנראה שלא יקרה. (או שאחפש עליה והיא תמצא חן בעיניי, אבל אין לי מושג עדיין)
אנונימית
למה שאברח למדינה אחרת?
לא בורחת מכלום או משום מקום.. טוב לי כאן :)
אנונימית
לוס אנגלס,בוורלי הילס
אוסטרליה\שוויץ
לוס אנגלס
שו לברוח לא תיכננתי ולא מתכנן בחיים אין על ישראל
הולנד/גרמניה/שוויץ
אמריקה/אנגליה/צרפת
וואי צרפת זה חלום
מיקרונזיה
גרמניה
נשארת בישראל
ישראל,
אבל עם צריך לבחור אז לספרד או קנדה.
שמחתי לעזור,
yolo
גרמניה ואז כל מדינה אירופאית שבא לי (יש לי אזרחות אני רק צריכה לחיות שם שלוש שנים ואחשב לאזרחית)
לברוח? לשום מקום.
לטייל - קנדה, איטליה ארה"ב...
לאוסטרליה או ניו-יורק
נורווגיה
לברוח?לא
לגור בגרמניה/צרפת/אנגליה כי יש לי אזרחות אירופאית
מי שעשה לי מינוסים לתשובה הקודמת נעלבתי מאוד ופגעתם בריגשותיי (סתם לא באמת נעלבתי ולא פגעתם בשום רגשותיי) אבל למה מינוסים? בגלל שאני רוצה ללכת לרקוד במקום מקצועי?
ישראל נשמעת כמו מקום נהדר
ממ לאירופה
אולי גרמניה (יש לי אזרחות גרמנית) או צרפת..
מה הבעיה במדינת ישראל?
אחת המדינות החזקות והבטוחות בעולם, ה' גם שומר עלינו פה, אז למה לברוח?
אם יתחילו לחלק שטחים לערבים אני אתחיל לחשוב
^^כל מדינה מודרנית באירופה יותר בטוחה בישראל, אין להם שום מדינות אוינות
אנגליה
הולנד יש לי שם אזרחות או משהו כזה מצד אמא
הייתי בורח לברזיל אבל יש שם הרבה קורונה
אנונימי
ניו יורק , חד משמעית , אני מרגישה שייכת לשם .
ארהב או להישאר
כוכב הדרום
עוינות*
ולמדינות האחרות באירופה אין את ההשגחה של ה'..
לקנדה כי מגיל קטן רציתי וחוץ מזה יש לי משפחה שם וגם החברה הכי טובה שם
דרום קוריאה
אמריקה או דנמרק
אנונימית
אוסטרליה או דרום אפריקה אחד מהם
יהב
אז יש להם את ההשגחה של ישו
אני אתאיסט אז לא ממש אכפת לי באיזה אל מאמינים בכל מדינה, אבל בגרמניה יש חופש דת מלא, בניגוד לישראל.
אגב, במיוחד עם יהודים. מלמדים שם על השואה, יש חוקים נגד אנטישמיות, ולא רוצים לחסור על אותה טעות.
למה שאני אברח
ניו גרזי ארצות הברית
בהנחה ואפשר לצאת מישראל אז כן, לנורווגיה.
ניו זילנד כנראה
או למדינות צפון אירופה
ארצות הברית, קנדה, נמיביה, אלסקה, דנמרק, איסלנד, פינלד, ניו זילנד, תאילנד
אנונימית
תלוי מצב, אחת מהאפשרויות:
סקוטלנד, צפון אנגליה, ניו זילנד, קנדה, אוסטרליה, אי פרטי באוקיאנה (אם אני אהיה ממש עשירה)
ואוסטרליה
אנונימית
אני נשארת בישראל
ישראל היא מדהימה אני לא מתכוונת לזוז מפה אי פעם
המעבר הכי קיצוני שאני אעשה יהיה מהמרכז לצפון
אני נשארת בישראל, אבל אם לברוח אז כנראה שבאמת קנדה
מה תעשו בקנדה? הכל שם נוצרים אדוקים. אם כבר לבריטניה
לא בורח לשום מקום אני ציוני ישראלי פטריוט ישראל היא המדינה הכי טובה לגור בה עם הצבא החזק בעולם ,הבעיה של המדינה הזאת היא שהיא מנוהלת על ידי האנשים הלא נכונים
הבעיה של המדינה הזאת היא גביית כספים על כלום.
שוויץ או קנדה
ישראל די והותר בשבילי
לפלסטין
אנונימי
יפן, טוקיו.
thv
שום מקום. ישראל אמנם לא מקום מושלם, אבל עם עליית האנטישמיות בעולם לא הייתי ששה לחפש הצלה במקום אחר.
האממ אוקראינה(אומן)
חתיכת חור אמנם,אבל הלב שלי שם.
אנונימית
ישראל.
אין לאן לברוח....
ממה יש לי לברוח טוב לי פה
אני לא בורחת משום מקום בשנים הקרובות
אולי בעתיד לארצות הברית אבל זה לא ייקר כ"בריחה"
קליפרוניה קל דודה שלי גרה שם
גם אני רוצה לקנדה!!!
אני מתכננת לברוח ליפן לכמה חודשים וקנדה לגור

א- רציני?
נתתם לי מינוסים על מדינה שאני רוצה לגור בה?
אתם פשוט תינוקות פתטיים חחח
ארץ לעולם לא
אני או נשארת כאן או לקנדה זהו
אבל רוב הסיכויים אני נשארת כן
לאמריקה אבל לא לברוח כי אין ממה
פשוט לעבור לשם
מדינת תל אביב
להונדונוזיה להתאחד עם איזה שבט מיסטי
לכוכב קריפטון
ניו יורק נקודה.
הוליווד
שוויץ,
*****************
עכשיו לטוס (אם בכלל/בקושי של ה-בקושי) זה סיוט עם כל בילבולי-המוח האלה של בדיקות הקורונה/דרכון בריאות וכו
ממש לא כיף בלשון המעטה !!
רומניה יש לי אזרחות
אנונימית ,

מכבדים את הרצון שלך
טורקיה יש המון אי-וודאות ואי-יציבות------------ הכל רק לא מדינה טובה לחיות בה
אולי חלק התחילו יותר לאהוב את טורקיה בגלל שהם יכולים לדמות לנו בחלק מן הדברים,טלנובלות וכו
אגב , ב-יוון אנשים מדהימים והכי נחמדים שנתקלתי בעולם (אולי חוץ מהניוזילנדים וה-קובנים), הרבה יותר נחמדים מהתורכים

כל טוב
אני ברחתי לקנדה לפני 4 שנים. קריר פה.
אנונימית
ליקרה שיהיה משהו אז כנראה קנדה אם לא אז שוויץ או נורווגיה
אני רוצה לארהב
לא לברוח אלא לטייל,
היעדים שלי הם : ניו זילנד, ניו יורק, בריטניה, אוקראינה. וזהו לבנתיים.
לברוח מהר חזרה לגרמניה
המדינה הכי מדהימה עם אזרחים מאוד הומניים
אנונימי
לא לברוח אבל כן לעבור לאוסטריה
אני רוצה לעבור למדינה שיהיה לי הכי שווה שם להשקיע בנדלן עם סיכון הרבה יותר נמוך מבארץ (מחירי דירות הרבה יותר נמוכים אז פחות סיכוי להפסיד כסף)
אנונימי
חחח לברוח ?
מתכוונת לעבור לניו יורק
יפן
אני לא רוצה לנסוע מישראל, זו הארץ שלי, איפה שכל החיים שלי נמצאו כאן.. אני אטוס ללונדון רק כדי ללמוד ולהיות כתבת אבל לא יותר מזה
ארצות הברית(לא צריכה ויזה)
עריכה: אני לא עומדת לברוח אני עומדת לעבור לשם בגיל מסוים
נשאר פה
שואל השאלה לא צריך להיות כפוי טובה לבית שלך, "לברוח" מיותר
אנגליה או איפשהו בארהב כזה עיירה
אנונימית
קנדה או קליפונריה
הייתי בורח עכשיו לגרמניה גם אם היטלר היה שם
אנונימי
אני לא רוצה לברוח מישראל, טוב כאן, יש לנו צבא מעולה, והכי חשוב - זאת ארץ הקודש, אבל אם אני אהיה חייב אני כנראה אברח לצרפת כי יש לי משפחה שם
יוון ללא ספק האנשים הכי נחמדים בעולם,
אבל ברמת החיים כיום היא בעייתית
נפגעה מאוד קשה ברמה כלכלית
אמרה לי מישהי גרוזינית (ממדינת גיאורגיה ) שחיה שם כבר 15 שנה שהיא כבר התרגלה
אמנם המצב הכלכלי בקרשים+המון אבטלה
יש קהילות מטורפות של יוונים שמחפשים מקומות שונים בעולם:
אוסטרליה מפוצצת יוונים
שבדיה מפוצצת יוונית
אנגליה המון יוונים
צרפת הרבה יוונים ,ושאר מדינות אירופה
קנדה הרבה יוונים
ארה"ב מפוצצת יוונים
יש שכונות של יוונים ב ניו-יורק , דורות על גבי דורות (בכלל מדהים שיש ב ניו-יורק גם שכונות של פוארטוריקנים,היספנים בכלל, איטלקים,אירים,סינים, אלבנים,מצרים ועוד ועוד)
באלי מדינה יפה כזאת עם שלג אז נראלי גם קנדה.
כוכב הדרום^
ניחשתי לבד שאתה אתאיסט לפי איך שאתה מדבר.. הכל טוב
אני לא מצפה ממך להבין
הייתי אמורה להיות בקנדה אז לשם למשפחה
נשראת בישראל אבל אם אין ברירה או קנדה או הולנד או קליפורניה או יפן
לפלסטין
אה סליחה בעצם התכוונתי לשום מקום כי פלסטין לא קיימת
לא הבנתי למה כתבת לברוח .. אבל בכל מקרה אני לקוריאה או לקנדה
ממה יש לי לברוח
אבל מה שכן כבר מלא זמן באלי להיות ב- יוון, שוויץ, פריז, איטליה, לונדון והולנד
(כן אני יודעת שחלק מזה זה מדינות וחלק זה ערים^)
ניו זילנד
אנונימי
ברזיל/מקסיקו כי אני גם דוברת את השפות וגם יש לי שם משפחה אז יהיה לי קל להסתדר
לונדון או יפן....
למה לברוח?
למה יש מינוסים על רצונות של אנשים שליטרלי לא פוגעים באף אחד???
אנונימית
למה כשאמרתי אמריקה יש לי מינוסים? ;-;
^כי אמריקה זו לא מדינה
אני לא מתכנן לברוח, בשביל שאני אעבור מדינה (או אפילו עיר) צריך לקרות משהו גדול במיוחד (למשל אסון טבע גדול או מלחמה), ואם במקרה כזה רוב הסיכויים שאני אעבור למקום אחר בישראל, לעבור מדינה זה תהליך מאוד מסובך ומיותר בשבילי אלא אם כן באמת תהיה סכנה רצינית בכל ישראל
נראלי שאני אשאר כאן חחח