9 תשובות
לא, אפשר להוסיף חתיכת לחם או גבינה או חביתה או משהו.. כמובן לשתות גם
זה יכול להספיק אבל תוסיפי גם איזה פריכיות בצד או לחם או גבינה כלשהי או טונה זה יותר יזין את הגוף וישביע אותך לזמן ארוך יותר
לא למרות שאני לא רעבה אחרי סלט
לא ממש
תוסיפי משהו קטן בצד
לא.
בוקר טוב:)
לא, זה לא מספיק, אני הייתי מכינה חביתה וליד זה סלט ירקות וגבינה :) בתיאבון.