6 תשובות
לדעתי כן
מה זה דג? זה הגופה של החיה עצמה לא ההפרשות שלה
מה זה דג? זה הגופה של החיה עצמה לא ההפרשות שלה
בקשר לתגובות..צימחוניםות לא אוכליםות דגים כמו שום חייה אחרת
פסקטריאניםות אוכליםות דגים אבל לא בעלי חיים יבשתיים
פסקטריאניםות אוכליםות דגים אבל לא בעלי חיים יבשתיים
אז טכנית כן שברת..
יש צמחונים שאוכלים דגים ויש צמחונים שלא אוכלים דגים, אז זה תלוי מה הייתה הכוונה שלך בתחילה לגבי דגים - אם את מרשה לעצמך לאכול או אם לא.
גם אני צמחוני ולא אוכל דגים.
גם אני צמחוני ולא אוכל דגים.
אני צמחונית ולא אוכלת דגים, אבל יש צמחונים שכן אז...
לא. רק אם את טבעונית.
באותו הנושא: