10 תשובות
מזל טוב. אתה כנראה גיי.
זה לא אפשרי
זה כולה אינטרנט..
זה כולה אינטרנט..
לא לא לא לא
עוד שניים הלכו לנו
עוד שניים הלכו לנו
אנונימית
לא נורא אנונימית. אני עדיין כאן ואני עדיין סטרייט.
שואל השאלה:
אני לא גיי כי אני נמשך לנשים. וזה לא שאני מרגיש אליו משיכה כלשהי. פשוט כיף לי לדבר איתו בטירוף, ויש לו אישיות כובשת כזאת. אולי התאהבתי באופי שלו.
אני לא גיי כי אני נמשך לנשים. וזה לא שאני מרגיש אליו משיכה כלשהי. פשוט כיף לי לדבר איתו בטירוף, ויש לו אישיות כובשת כזאת. אולי התאהבתי באופי שלו.
אנונימי
אחי.. תוותר
זה כולה 4 שעות
גם אם זה היה 48 שעות .. אל תתאהב בקלות
זה כולה 4 שעות
גם אם זה היה 48 שעות .. אל תתאהב בקלות
שואל השאלה:
זה לא התאהבות כמו שזה נשמע. לא יודע איך להסביר זה פשוט מוזר לי בחיים לא הרגשתי ככה
זה לא התאהבות כמו שזה נשמע. לא יודע איך להסביר זה פשוט מוזר לי בחיים לא הרגשתי ככה
אנונימי
זה לא התאהבות זה חיבה
זה חיבור ענק
באותו הנושא: