11 תשובות
שלוש שנים
תלוי איך הבת 13 מתנהגת
בעיניי- לא כזה נורא
בעיניי- לא כזה נורא
הרבה הבדל
ךדעתי יש הבדל גדול כי 13 זה ממש הגיך שאתה מתחיל את הנעורים אז אתה עוד קטן ובגיל 16 אתה נחשב גדול יחסית לגיל 13
שואל השאלה:
לא מבחינה זוגית, מבחינה כללית של ידע
לא מבחינה זוגית, מבחינה כללית של ידע
אנונימית
הרבה הבדל אלו מקומות אחרים לגמרי בגיל 13 רק מתחילה הבגרות (הפנימית) ואתה בתכלס עוד ילד ובגיל 16 כבר זה לקראת סיום שיודעים איפה למקם את עצמך בעתיד ומתחילים להתכונן לחיים
אה מה הבעיה?
ישלי חברות בנות 18 ואני בת 13 אין כזה הבדל זה תלוי
ישלי חברות בנות 18 ואני בת 13 אין כזה הבדל זה תלוי
חשוב לציין שיש אנשים בני 13 שהם ברמת בגרות של אנשים מסויימים שהם בני 18.
אבל באופן כללי אני יכול להעיד על עצמי שאלו שמיים וארץ
בגיל 13 אתה רק מתחיל את החטיבה, לא עברת כלום
בגיל 16 כבר הכרת הרבה אנשים, היית במצבים קשים יותר - חברתית, לימודית, וגם מבחינה אישית
חווית לחץ מטורף של לימודים - ושם אף אחד לא עטף אותך ברוך ואהבה כמו בכיתה ז
אבל באופן כללי אני יכול להעיד על עצמי שאלו שמיים וארץ
בגיל 13 אתה רק מתחיל את החטיבה, לא עברת כלום
בגיל 16 כבר הכרת הרבה אנשים, היית במצבים קשים יותר - חברתית, לימודית, וגם מבחינה אישית
חווית לחץ מטורף של לימודים - ושם אף אחד לא עטף אותך ברוך ואהבה כמו בכיתה ז
כו, כי דברים שילד בגיל 13 עבר אלו לא דברים שגיל 16 יודע
כל מי שחושב שהוא בוגר לגילו בגיל 13 רק חושב ככה ולכולם יש את הרגעים האלה שהם חושבים שהם יותר בוגרים לגילם אבל כמעט תמיד זה לא נכון ובין גיל 13 ל-16 יש הבדל פסיכי
הבדל משמעותי, התפיסה שונה, הגישה שונה, הכול שונה
באותו הנושא: